Novosti

Kampanja „Naša posla“: dm poziva kupce da podrže domaće proizvođače


dm inicijativa Startajmo {ZAJEDNO} u sklopu koje je dm podržao deset bosanskohercegovačkih proizvođača u razvoju njihovih proizvoda i omogućio im plasman na police dm prodavnica ušla je u svoju završnu fazu.

Nakon procesa mentoringa odabranih proizvođača te usavršavanja proizvoda kako bi što konkurentnije nastupili na bh. tržištu, svi odabrani proizvodi, njih 30 nalaze se na dm policama širom BiH.

Svoju misiju društveno odgovornog poslovanja u BiH kompanija dm nastavlja potičući društvo i kupce da podrže domaću proizvodnju. Poruka kampanje koju će realizirati do 5. marta je ”Naša posla”. Ovu poruku dm stavlja u pozitivan kontekst: Radi se o našem domaćem poslu i radinosti koje želi podržati zajedno s kupcima. Domaća proizvodnja predstavlja dio održivog razvoja te ovom kampanjom kompanija dm nastoji dati svoj doprinos rastu i unapređenju bosanskohercegovačke ekonomije.

”Nakon što smo pružili podršku bh. proizvođačima, kampanjom Naša posla želimo potaknuti potrebu našeg društva i naših kupaca da svojim izborom podrže razvoj domaće proizvodnje. Svi zajedno možemo dati doprinos rastu i unapređenju bosanskohercegovačke ekonomije. dm kao drogerijski lanac s misijom društveno odgovornog poslovanja, domaći proizvođači sa kvalitetnim proizvodima i naši kupci“, izjavila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a u BiH.

Tokom kampanje, kupci će za kupovinu proizvoda bh. proizvođača u vrijednosti od 20 KM ili više dobiti poklon: Ceker od 100% pamučnog prirodnog sirovog platna izrađen u BiH, čiji je dizajn osmislio bh. dizajner Haris Jusović. Kako bi kupci jednostavnije prepoznali bh. proizvode, oni će biti označeni posebnim oznakama za cijene s porukom „Naša posla“. Radi se o preko 500 različitih proizvoda među kojima kupci zasigurno mogu naći odgovarajuće proizvode u skladu s vlastitim potrebama.