Tema u fokusu

Samo 25 od 33.000 kompanija u BiH izdvaja se od ostalih – Client Marketing je jedna od njih


Svaki poduzetnik zna da uspjeh dolazi nakon dugog i zahtjevnog poslovnog puta, ali nekako se uvijek svi nadaju da će baš oni biti iznimka koja potvrđuje pravilo. Tako s vremena na vrijeme čujemo da je neko ostvario uspjeh preko noći i da je put do cilja bio sprint, a ne maraton.

Amerikanci su u poslovanju odavno izmislili Think big, čega bi se trebali držati i naši mladi poduzetnici. To bi značilo da poduzetnik koji kreće u posao odmah u startu “razmišlja veliko”, o tome kako će biti prisutan na velikom tržištu, jer – svijet je danas globalno selo.

Tako je razmišljao Jasenko Merdžanović kada je prije četiri godine pokrenuo vlastitu kompaniju. Polako je trasirao put ka uspjehu, a od trase do samog uspjeha nije puno trebalo. Za kratko vrijeme Merdžanović je postigao mnogo toga i Client Marketing d.o.o. pozicionirao među najbolje i najperspektivnije kompanije u Bosni i Hercegovini.

“Radite naporno, zabavljajte se i stvorite historiju”, riječi su Jeff Bezosa, najbogatijeg čovjeka svijeta. Njegov je savjet uistinu zlata vrijedan jer ako ne volite to što radite i ne možete se zabavljati tada se nećete moći ni posvetiti tom poslu, a to znači da nećete uspjeti ispisati stranice historije. Spoj napornog rada, zabave i posvećivanja poslu koji voli, pokazali su se uspješnom formulom i na primjeru sarajevskog poduzetnika i njegove kompanije.

Client Marketing d.o.o. čini tim mladih i ambicioznih ljudi, koji uz svoja znanja i sposobnosti žele osigurati sebi i društvu bolje sutra u BiH. Ova kompanija pruža razne IT usluge, kao i usluge poput telemarketinga, call centra, web developmenta, razvoja aplikacija, razvoja programa, a specijalizirani su za strano tržište.

Koliko su zaista sposobni kazuje podatak da je Client Marketing d.o.o. ponosni vlasnik statusa ”Najbolji od najboljih”. Naime, samo 25 kompanija od njih cca 33.000 registriranih u BiH, zadovoljava dvadesetak strogih i međunarodno priznatih kriterija koji su potrebni da bi jedan privredni subjekt bio rangiran na tri najveća poslovna projekta u našoj državi – ”100 najvećih”, ”Pouzdanost” i ”Brzorastuće kompanije”.

Podatak da je samo 25 kompanija iz BiH rangirano na sva tri projekta, pokazatelj je njegovog značaja i težine pa za ove privrednike možemo kazati kako su najpozitivnija vrijednost domaće ekonomije. Client Marketing d.o.o. važan je za bh. privredu i sa aspekta zapošljavanja i zaustavljanja odliva radne snage. Kompanija je, naime, startala sa četiri zaposlenika, a danas vrijedna ekipa broji 50-ak članova, iako su njihovi profili izuzetno traženi u inostranstvu s obzirom na aktivno korištenje njemačkog jezika.

”Svoje znanje dijelio sam sa timom, vjerovao sam da možemo biti ponajbolji u našoj djelatnosti. Moja i njihova sinergija učinila je da klijentu pružamo vrhunsku uslugu, a svaka sljedeća godina bila je sve uspješnija. To je bio dokaz da dobro radimo, ali uvijek možemo još i bolje. Naravno, sve to je iziskivalo i dosta žrtve, pa sam tek sad malo povukao ručnu. Dvije godine sam bio maksimalno posvećen poslu, dio mene je patio, ali važno je da su kvalitetni temelji postavljeni”, rekao je direktor Merdžanović.

Jedna njemačka poslovica kaže ”kako ne treba sva jaja stavljati u istu korpu”, ali ovaj mladi poduzetnik odlučio se na taj rizik i ostao je vjeran pouzdanom partneru sa kojim je sve i krenulo, iako je njemačko tržište prepoznalo njegov rad i ponudilo mu širenje poslovanja. To je razlog zbog kojeg odbija brojne ponude, ali i primjer koji otkriva koliko je Merdžanović poseban u poslovnom svijetu. Naime, svaki prijedlog saradnje koji iz navedenog razloga odbije, on nalogodavcu preporuči konkurentsku bh. kompaniju, što je svakako potez vrijedan hvale.

Da je Client Marketing d.o.o. sa razlogom tu gdje jeste – pokazuju i zadovoljni zaposlenici, što je samo još jedan od ciljeva koje je Merdžanović ostvario, a nema sumnje da njegovo vrijeme tek dolazi.

(Piše: Alen MEHANOVIĆ)