Bejtovic Communications slavi petu godišnjicu: Najbolja priča o Vama

Bejtovic Communications slavi petu godišnjicu: Najbolja priča o Vama

Bejtovic Communications je agencija za odnose s javnošću koja već pet godina posluje u Bosni i Hercegovini pružajući široki spektar usluga iz ove oblasti. Svojim djelovanjem pomjeraju granice komunikacije u našoj zemlji, sa posebnim insistiranjem na najvišim profesionalnim i etičkim standardima.

Obilježili ste pet godina rada. Čime se najviše ponosite?

”Prije svega – da smo opstali! Prema svjetskoj statistici samo 20 posto pokrenutih biznisa preživi, pa se prije svega ponosim da nismo u onih 80 posto. Također, ponosimo se činjenicom da su nam se brojni klijenti vraćali, a da je iza nas trag iskrenosti, profesionalizma, lojalnosti i insistiranje na izvrnosti konačnog proizvoda. I posebno se ponosim da se trudimo uvijek biti relevantni kako kolegama i kolegicama u medijima sa kojima svakodnevno sjajno sarađujemo, tako i klijentima sa kojima gradimo smislene odnose.”

Na koji način Agencija gradi svoju poziciju na bh. tržištu?

”Vrhunskom izvedbom naših projekata uz koje nastojimo promovirati univerzalne ljudske vrijednosti. Komunikacije bi trebale biti tačka spajanja i razumijevanja, a to je ono što nam tako nedostaje u javnom diskursu. Zbog toga su nam posebno važni projekti od društvenog značaja, koji imaju neku dodatnu svrhu osim ostvarivanja profita. Svi su klijenti došli nama, što znači da smo svoju poziciju na tržištu izgradili kredibilitetom i relevantnošću. Konkretno u poslovnom smislu, komentarišući godinu koja je iza nas, ponosimo se što smo u maju otvorili rudnik olova u Olovu, u vlasništvu kompanije MINECO, te što smo radili prvu promotivnu akciju na sarajevskoj žičari u saradnji sa BH Telecomom i kompanijom ComTrade kao zastupnikom Sony mobitela. Također, komunikacijska podrška projektima «100 najvećih» i «Pouzdanost» je posebno zadovoljstvo jer smo prepoznati kao pouzdani partneri koji kvalitetnom komunikacijom činimo pozitivne priče još boljim. Veliko nam je zadovoljstvo što smo uključeni u komunikacijske aktivnosti u okviru projekta Investiranje u sektor energije u našoj zemlji koji finansira USAID, a u okviru kojeg smo realizirali 4. Energetski samit i nekoliko događaja važnih za investiranje u ovaj sektor, kao što je promocija Vodiča za investitore, te producirali zanimljive animirane edukativne filmove.”

Ko je Una Bejtović privatno?

”Osoba koja voli druženje sa dragim ljudima, dobre filmove, putovanja i vjeruje u univerzalno Dobro. Volim da učim i da dijelim znanje, tako da su mi predavanja i moderiranje nešto što mi pričinjava veliko zadovoljstvo!”

Kako ste se odlučili na karijeru u ovoj branši?

”Rekla bih da je karijera izabrala mene, a sve je počelo kao tinejdžerska zanimacija na radiju poslije kojeg je, prirodno, došla televizija, a onda poslije magisterija odnosi s javnošću u svim sektorima. Jednostavno sam radila ono što volim, što mi je zanimljivo, u čemu sam osjećala da se razvijam, novi su izazovi dolazili i tako sam kontinuirano pomjerala svoje granice i ciljeve. Uvijek mi je bilo važno samo da osjećam da su mi uposleni svi kapaciteti i resursi, a vremenom mi je postalo važno da moje djelovanje ima neki trag u društvu, makar bila riječ o inspiraciji za neku mladu osobu da ne odustaje od svojih snova.”

Kako ocjenjujete stanje vaše profesije općenito u BiH?

”Suštinski – koliko novca, toliko muzike. A i kakvi mediji i klijenti – takav i PR. Mi smo često posljednji na listi budžeta i prvi kad se ti budžeti režu. Ali polako se razvija svijest da velike marketinške kampanje u tradicionalnim medijima ne daju rezultate ako nema suštinskog sadržaja. Neko na kraju mora ispričati priču. Zato je naš moto – Najbolja priča o vama! Priče su se pričale oduvijek i pričat će se zauvijek, ali je razlika u kanalima i alatima. Pismenih i etičnih ljudi će uvijek trebati svakom društvu i naša je odgovornost da im svojim svakodnevnim djelovanjem kojim također unapređujemo i imidž struke gradimo poziciju i budemo primjer.”

Koja znanja i vještine najviše cijenite kod zaposlenika?

”Prije skoro šest godina sam objavila tweet kojim sam tražila osobu koja bi sarađivala sa mnom. Tad je pisalo slijedeće: PR asistent/ica wanted. Nema neću, ne znam, nisam stigao/la – ima rada, smijeha, poštovanja, iskustva, honorara. Mislim da ovo u suštini i danas održava šta volim kod zaposlenika/ica.”

Od koga ste dobili najbolje poslovne savjete?

”Od mame rahmetli sam učila šta znači biti snažna, poduzetna i energična žena, a od tate rahmetli sam naslijedila strast prema poslu i insistiranje ne izvrsnosti. Mislim da me to prilično odredilo dalje u životu. Naravno, bilo je tu zanimljivih ljudi kroz proteklih 25 godina, a najviše sam učila od onih koji su bili prije svega lideri, stručnjaci svoje struke sa ljudskim vrijednostima iz kojih je proizlazio prirodni autoritet. Takvih je zaista malo danas.”

Žene na visokoj poziciji u kompaniji. Najveće prednosti i izazovi?

”Žene ili muškarci, važno je da su stručni i etički neupitni. Ali, ako već govorim o ženama, veliki je izazov zadržati kredibilitet i biti prepoznata kao stručnjakinja bez dovođenja u pitanje da li su joj neki drugi faktori omogućili uspjeh. Također, veliki je izazov imati svoj stav u odnosu na društvo koje rado ženama menadžericama nameće neka očekivanja što recimo ne rade kada su u pitanju muškarci. Naprimjer, novinari će uvijek ženu menadžericu pitati – a kako uspijevate da budete dobra majka i supruga, te uspješna poslovna žena? Muškarce menadžere se to ne pita. A jesu li oni dobri muževi svojim ženama i dobri očevi svojoj djeci ili se od njih ne očekuje ništa više nego da su direktori kompanija? Jesu li stigli na sve priredbe, dječje zabave, porodične ručkove? Zbog toga mislim da je jako važno da se i sa te strane skine teret sa žena na rukovodećim pozicijama i da ih što više obrazovanih i kompetentnih vidimo na liderskim pozicijama u svim javnim sferama. Ovom društvu je nužno vraćanje u javni diskurs univerzalnih vrijednosti koje nisu opipljive, kao što su etika, empatija, odgovornost, uvažavanje i relevantnost. Želim da vjerujem da smo biznis sa svrhom koji suštinski djeluje upravo na takav način. Jedino tako na svim poljima svako može dati svoj doprinos da ovo bude bolje i sretnije društvo za nove generacije koje dolaze”.

(Piše: Alen MEHANOVIĆ)

Najnoviji tekstovi

Komentari (3)

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

  1. Like

    Like!! I blog quite often and I genuinely thank you for your information. The article has truly peaked my interest.

    Reply

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.