Novosti

„Branding yourself“: Vaš brend nije priča o vama, već šta možete ponuditi drugima


„Branding yourself“ je treća po redu u seriji radionica koja se organizuje kao najava za centralni edukativni događaj za mlade CEO konferencija 2019. koja se ove godine održava pod sloganom „The Power of Choice”.

Prilikom zapošljavanja, mladi u Bosni i Hercegovini se susreću sa problemom adekvatnog predstavljanja svojih kompetencija poslodavcu. Upravo zbog toga organizovana je radionica kako bi mladima pomogla prlikom sticanje prvog radnog iskustva, i predstavljanja sebe na razgovoru za posao. Biografija predstavlja opis naše poslovne ličnosti, i stoga je veoma važno kako je napisana i prezentovana, a prvi razgovor za posao je jedan od najvažnijih dana u životu svake mlade osobe.

Glavni govornik radionice „Branding yourself“ bio je Vedran Peršić, direktor marketinga i komunikacija Sberbank BH koji je studentima govorio na temu personalnog brendinga, i vremena potrebnog da se isti napravi.

„Ne određuje nas prvi posao, s tim da svaki zadatak trebamo prihvatiti kao najbitniji zadatak u datom trenutku“, rekao je Peršić, prikazujući primjere iz vlastite karijere. On je također dodao: „Kada dobijte prvi posao istražite gdje ste došli i kakva je korporativna kultura te kompanije. Obogatite sebe novim vještinama i znanjima. Pokažite strast, hrabro branite boje svoga tima i izađite iz zone komfora. To će vam pomoći da razvijete sebe ali i unaprijedite poslovanje svoje kompanije. Vaš brend nije priča o vama, već šta možete ponuditi drugima“.

Centralni događaj CEO konferencije 2019: ˝The Power of Choice˝ će se održati 11. aprila u Bosanskom kulturnom centru. Sberbank BH je suorganizator CEO konferencije koju podržava od 2014. godine.