Novosti

Festival “Lino-Fest 2019” 8. juna u Domu mladih


Šesnaest izvođača iz Bosne i Hercegovine i regije nastupit će u natjecateljskom dijelu Festivala dječje pjesme “Lino-Fest 2019” koji će biti održan 8. juna u Domu mladih u Sarajevu.

Oni će izvesti nove autorske dječje skladbe eminentnih autora, a njihov nastup bit će upotpunjen tematskim izvedbama dječje baletne skupine “Bellarte” i plesne škole “AP” iz Sarajeva.

U revijalnom programu nastupit će zbor za mlade “Suncokreti” iz Sarajeva pod vodstvom Nedžada Merdžanovića i Alme Karić, djeca iz vrtića “Mašin svijet” iz Istočnog Sarajeva, te hor “Princess krofne” iz Sarajeva pod vodstvom Zlatana Bostandžića.

Revijalni program bit će upotpunjen druženjem s medvjedićem Linom i dodjelama nagrada najboljim izvođačima.

Festival je organiziran u kreativnoj produkciji Udruge za promociju i kulturne djelatnosti “Libertas” Sarajevo, izvršni organizator je Udruga “Facultas za prosperitet mladih'” a idejni tvorac festivala (2003.) je Marijo Pejić.

Redatelj i scenograf festivala je Adnan Đindo, koreografiju potpisuje Dajana Popović, a scenarij Ivana Krstanović.

Voditelji programa su glumci Elmir Krivalić i Olivera Blažević, navodi organizator.

Osim zabavno-glazbenog dijela u kojem se izvode nove autorske skladbe za djecu, taj festival ima edukativni i baletni dio.

Tema 17. Festivala dječje pjesme “Lino-Fest 2019” je “Zabavna matematika'”

Po riječima članice Organizacijskog tima “Lino-Festa 2019” Ivane Krstanović ta manifestacija za djecu postala je tradicionalna u Sarajevu, a svake godine okupi veliki broj talentirane djece koji uz pjesmu i druženje prenose značajne poruke vršnjacima.

Kako je kazala, voditelji će na ovogodišnjem festivalu, na jednostavan i nesvakidašnji način mališanima približiti matematiku, pokazati im veselu, zabavnu, kreativnu i poučnu stranu matematike te ih informirati o velikim imenima iz svijeta matematike.

Redatelj i scenograf Festivala Adnan Đindo najavio je da će se, u skladu s temom, na Festivalu služiti simbolima, operativnim radnjama, brojevima i retro prikazom školskih učionica radi romantičnije scene i “utopljavanja” prikaza koji bi trebao biti prirodniji za dječje oko i pažnju.