Lansiran program “Gen-D-Nurturing a Digital Future”

Lansiran program “Gen-D-Nurturing a Digital Future”

Program “Gen-D – Nurturing a Digital Future”, koji implementira Propulsion uz podršku Microsofta, lansiran je danas s ciljem da doprinese digitalnoj transformaciji u obrazovanju u BiH i ostalim zemljama učesnicama programa.

U skladu sa usvojenim strateškim i zakonskim okvirima koji za cilj imaju razvoj digitalnog društva u BiH, saradnja u okviru prezentiranog programa predstavljat će resurs za nastavu informatike, zaključeno je na panel-diskusiji.

Platforma programa će ponuditi sve materijale stvorene u Srbiji učenicima regije na engleskom jeziku, ali osim toga, u svakoj zemlji koja sudjeluje u programu (Albanija, BiH, Hrvatska, Bugarska i Srbija), programski partneri će raditi na lokalizaciji ponuđenih materijala uz inovativan pristup podržavanju i unapređivanju obrazovnih standarda.

“Microsoft je uvijek spreman podržati svaku inicijativu koja potiče razvoj domaće IT industrije. Ono što smo svi zajedno radili na reformi informatičkog obrazovanja u školama vjerojatno je najvažniji uspjeh na duge staze, jer stvaramo generacije koje će programirati na bliski i jednostavni način. Zato je važno da taj uspjeh pokažemo i dijelimo u cijeloj regiji”, izjavila je Tanja Tatomirović iz Microsofta, voditeljica za komunikacije i filantropiju za 24 zemlje Srednje
i Istočne Europe.

Učenici u školama u Srbiji uče programiranje od petog razreda, a program nastave informatike u osnovnim i srednjim školama se transformirao u posljednjih nekoliko godina, što ga čini jednim od najuspješnijih u Europi.

Do prije nekoliko godina programiranje je bilo samo područje koje se spominje u udžbenicima za osnovne i srednje škole u Srbiji.

Danas, riječi “Python” i “Scratch” postale su svakodnevnice lekcija.

To su nazivi suvremenih programskih jezika koji pružaju izvrsnu osnovu za ovladavanje vještinama programiranja. Tako svaki učenik ima priliku postati programer u zemlji u kojoj je IT industrija već godinama jedan od najvećih izvoznika.

Zato će isti model učenja programiranja, koji je u Srbiji razvila Fondacija Petlja, u narednom periodu biti ponuđen u još četiri zemlje regiona u okviru programa “Gen-D — Nurturing a Digital Future”.

Riječ je o projektu koji će će model nastave programiranja u Srbiji ponuditi Hrvatskoj, BiH, Albaniji i Bugarskoj.

“Ovaj program osposobljava nastavnike i učenike, mlade ljude, da mudro i proaktivno koriste digitalne resurse, kako bi preuzeli kormilo budućnosti svojih života, karijera, ali i čitavih društava u kojima žive. Na početku smo puta koji će zahtjevati hiljade pređenih kilometara, mjesece i godine posvećenog rada i vjerovatno milione investicija. Svi mi koji kao partneri stojimo sada na početku tog puta spremni smo da uložimo sve što je potrebno kako bismo pomogli mladima da izgrade bolju budućnost u zemljama šireg regiona”, poručio je Darko Soković, izvršni partner za strategiju i razvoj u Propulsionu.

Panel diskusija u Beogradu okupila je stručnjake iz regije kako bi razgovarali o digitalnoj transformaciji i reformi obrazovanja iz perspektive njihovih zemalja.

Panelisti su se saglasili da digitalna transformacija nije samo tehnologija, već poziv na pregled budućnosti obrazovanja i
digitalne budućnosti cijelog društva.

“Mislimo da je ovo odlična prilika da i učenici i nastavnici imaju mogućnost da prate savremene metode rade, aktuelna događaja u IT svijetu razvijajući vještine 21. vijeka, pogotovo vještine algoritamskog razmišljanja kroz neki od ponuđenih programskih jezika”, istakao je panelista Adin Begić, nastavnik informatike, koordinator EduIT udruženja iz Sarajeva i Microsoft Innovative Educator Expert.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.