Novosti

Addiko banka: Kod nas je vrijeme valuta koja najviše vrijedi


“Kod nas je vrijeme valuta koja najviše vrijedi”, slogan je nove kampanje Addiko banke, kojom se promoviše brzina usluge Addiko banke, ali i generalno posvećenost banke vremenu i značaju koje vrijeme ima za klijente.

Tokom proteklih godina, Addiko banka je napravila značajan iskorak u optimizaciji vremena koje klijenti provedu koristeći bankarske usluge. Istraživanja zadovoljstva klijenata i njihovih očekivanja bila su osnova za uvođenja niza pogodnosti za klijente, kako u skraćenju procesa trajanja usluga i minimiziranju količine potrebne dokumentacije, tako i uvođenjem specifičnih servisa koji omogućavaju korištenje bankarskih usluga bez odlaska u banku, i u najkraćem mogućem vremenskom periodu.

“Zbog ubrzanog tempa života vremena, nažalost, imamo sve manje, te zbog toga smatramo da ono nikad nije vrijedilo više, kako našim klijentima, tako i nama. Cijenimo vrijeme svojih klijenata i zato se trudimo da naše usluge budu jasne, jednostavne i efikasne. Kontinuirano radimo na optimizaciji procesa i digitalnoj transformaciji, te smo zahvaljujući tome u mogućnosti ponuditi proces odobrenje kredita za svega 30 minuta, što je dodatno smanjilo i vrijeme čekanja u poslovnicama, te značajno uštedilo vrijeme našim klijentima”, istakla je Belma Sekavić-Bandić, član Uprave Addiko Bank dd Sarajevo.

Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka kazao je da se vrijeme ne može kupiti novcem, niti se može vratiti unazad, što im je bila vodilja da u proteklom periodu implementiraju niz rješenja koja su klijentima olakšala pristup bankarskim uslugama.

“Dostupnost kroz različite digitalne komunikacijske kanale, uključujući mogućnosti apliciranja za kredit putem naše web stranice, elektronsko i mobilno bankarstvo, kao i društvene mreže, štedi vrijeme klijentima jer smo ih poštedili odlaska u banku”, istakao je Pečenko.

Addiko Bank je nedavno i dobila prestižno međunarodno priznanje „Customers’ Friend – Predani Izvrsnosti“ koje se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema svojim klijentima.

Addiko Bank kontinuirano radi na uvođenju inovacija u bankarstvo, te unaprjeđivanju usluga kako bi iste prilagodili potrebama svojih klijenata, te poslovali s klijentima na način na koji im odgovara, u vremenskom roku koji im odgovara.