Prvi međunarodni sajam građevinarstva i prateće industrije “BAU-SA” biće održan u kompleksu Olimpijskoj centra Huan Antonio Samaran/Zetra u Sarajevu od 2. do 5. aprila 2020. godine, u organizaciji Udruženja “Spiritus” i OD “Profi Team”.
Sajam će biti organizovan na prostoru od preko 10.000 m 2 zatvorenog prostora koji je koncipiran u dvije hale i preko 4.000 m 2 otvorenog prostora.
Na ovom prostoru kompanije će imati jedinstvenu priliku da predstave i promovišu svoje proizvodne potencijale i novitete, kolekcije i trendove, da se povežu sa poslovnim partnerima i kupcima te unaprijede svoju prodaju krajnjim kupcima.
Program sajma obuhvata istraživanje i projektiranje, izgradnju i održavanje objekata, visokogradnju, niskogradnju i hidrogradnju, materijale, opremanje objekata, građevinske mašine, uređaje i alate, adaptaciju, rekonstrukciju i restauraciju, zanate, informatičke tehnologije i upravljanje projektima u građevinarstvu te opremanje interijera.
Sajam kao mjesto direktnog susreta ponude i potražnje i značajan marketinški faktor omogućit će kompanijama da upoznaju konkurenciju, ostvare neposredne poslovne kontakte, razmijene iskustva i ideje, odnosno da spoznaju vlastite mogućnosti i kvalitete, te time zasigurno doprinesu svojoj povećanoj konkurentnosti.
Na Sajmu će također postojati mogućnost direktne prodaje proizvoda posjetiteljima.
Pored izložbenog, marketinškog i prodajnog segmenta kompanijama ali i krajnjim korisnicima bit će omogućeno prisustvo i na stručnim panelim i predavanjima tokom 4 dana trajanja sajma.
Sajam „BAU-SA“ od momenta svog osnivanja teži da postane mjesto okupljanja i promocije svih značajnih proizvođaća i zastupnika iz BiH, regiona, Evrope i svijeta.
U 2020. godini kompanijama se nudi prilika da u glavom gradu Bosne i Hercegovine za četiri sajamska dana zasigurno ostvare dobre prodajne rezultate, kako krajnjim kupcima tako i pravnim licima (poslovnim subjektima).
Sajam je jedini prodajni i marketinški medij koji unaprijed osigurava kvalificirane posjetitelje na štandu kompanija koje izlažu u direktnom (face to face) prodajnom okruženju, a koji investiraju svoje dragocjeno vrijeme i troškove da bi bili na sajmu.
“Upravo iz tog razloga sajam uistinu predstavljaja izvanrednu marketinšku priliku. Najveća preporuka i referenca iza organizacije jeste organizacija Međunarodnog sajma namještaja ‘Sarajevo4Walls'”, kazali su iz OD “Profi Team”.