Novosti

Animacija, haptička vibracija signalizira da potrošači plaćaju Visom


Slogan “Visa je svuda gdje želite da budete” nikada nije bio stvarniji nego danas. Uređaji koji omogućavaju plaćanja – glasovni asistenti, pametni telefoni i satovi, povezani uređaji i automobili – omogućili su iskustvo plaćanja dalje od fizičkog maloprodajnog prostora a bliže nama gdje god da se zadesimo.

Plaćanja sada imaju mogućnost da obuhvate milijarde povezanih uređaja, što ih čini ključnim za njihovo poslovanje da mogu da predvide kako se njihov brend manifestuje u novim digitalnim okruženjima kroz 5, 10, 20 godina.

U 2017., Visa je bila prvi veliki platni brend koji je uveo multi-senzorni brending.

Pokrenuli su paket senzornih brending signala koji su uključivali animaciju, zvučne i haptične vibracione izraze njihovog brenda koji signaliziraju potrošaču da su izvršili uplatu Visom.

“Zašto je ovo bitno? Otkrili smo da više od 75% potrošača kaže da im gledanje brenda Visa oko prodajnog mjesta uliva sigurnost i povjerenje. Kao što fizička prodajna mjesta pružaju priliku za veće digitalno okruženje, senzorni brending znakovi nam pružaju priliku da istaknemo da obećanje našeg brenda o brzini, sigurnosti, pouzdanosti i povjerenju još uvijek stoji iza svake transakcije”, kazali su iz kompanije.

Danas, korisnici u više od 25 zemalja imaju mogućnost da vide, osjete ili čuju Visa brend na više od milion prodajnih mjesta uključujući terminale za plaćanje, ploče za naručivanje u restoranu, aplikacije za mobilno plaćanje i naručivanje na stadionu.

Radili su sa više od desetak partnera kako bi omogućili ove nove senzacije brenda i nastaviće da šire usvajanje na globalnom nivou.

Proces stvaranja i odabira Visa senzornih elemenata brendiranja počeo je 2016. godine.

Fokus grupe, specijalističke agencije, neuralna istraživanja i krugovi eliminacije doveli su ih do jednog zvuka od 200 koji je bio energičan i optimističan, a ne pretjerano nametljiv.

U preliminarnim testovima pronađen je zvuk koji signalizira brzinu i praktičnost.