Tema u fokusu

EuroExpress brza pošta – jedanaest godina uspješnog poslovanja


Vodeći se u svom radu sloganom „Uvijek ispred“, kompanija EuroExpress brza pošta u ovoj godini obilježila je jedanaest godina uspješnog poslovanja.

Vrhunski kvalitet usluge zaštitni je znak kompanije EuroExpress brza pošta, koja je najpoželjniji partner u pružanju usluga brze pošte na tržištu BiH, a zahvaljujući velikom trudu i predanom radu svih zaposlenih, postali su vodeća kompanija u kurirskoj djelatnosti i u regionu.

Od osnivanja 2008. godine pa do danas, kako ističe Marinko Tomić, direktor EuroExpress brza pošta, kompanija je kontinuirano rasla u svakom segmentu poslovanja.

„Veoma smo ponosni na činjenicu da postojimo, rastemo i uspješno poslujemo već više od decenije. Kompanija EuroExpress brza pošta je stasala na temeljima domaćeg kadra i na kvalitetu usluge koju pruža“, kaže Tomić.

U EuroExpress brzoj pošti svakodnevno rade na unapređenju poslovnih procesa i uvođenju novih tehnologija za njihove korisnike. A oni pak, prepoznaju i vrednuju profesionalnost, koju je više od 600 zaposlenih u ovoj kompaniji utkalo u svoje poslovanje.

„Naši kadrovi su naša vodeća snaga i svakodnevno se trudimo da kroz edukacije i ulaganje u mlade ljude motivišemo zaposlene. Ponosan sam na činjenicu da domaći kadar dobija priliku da se pokaže i raste zajedno sa kompanijom. Danas su to mladi ljudi sposobni da na sebe preuzmu odgovornost rukovodećih funkcija, motivisani i ambiciozni da nadograđuju i unapređuju kompaniju“, ističe Tomić.

Kompanija EuroExpress brza pošta godinama je razvijala svoju distributivnu mrežu na teritoriji cijele BiH, pa se danas mogu pohvaliti sa 25 poslovnica na svim relevantnim lokacijama tj. u svim većim gradovima u zemlji.

„Kako je poslovanje raslo, tako smo širili kapacitete našeg voznog parka, pa danas posjedumo više od 350 dostavnih vozila“, dodaje Tomić.

S obzirom na okolnosti u kojima posluju, a koje se odnose na nelojalnu konkurenciju, opšte ekonomsko stanje u BiH, kao i odliv radne snage, kako navodi dalje Tomić, poslovanje u EuroExpress brza pošta u 2019. godini u skladu je sa očekivanjima, tj. njihovim planom.

„Nastojimo prvenstveno održati stabilno i kvalitetno poslovanje i unaprijediti poslovne procese na opšte zadovoljstvo naših korisnika usluga. Sada fokusiramo snage i resurse na očuvanje stabilnosti, kvaliteta usluga i poziciju lidera na tržištu. Nakon jedanaest godina uspješnog poslovnog rasta, vrijeme je da našu administraciju, organizaciju i procese revidiramo i uskladimo sa obimom poslovanja, što i jeste cilj za 2019.“, rekao je Tomić.

Vodeći u djelatnosti

„Velika nam je čast i zadovoljstvo što se naš rad i trud prepoznaje ovakvim jednim priznanjem. Mi smo kompanija koja se trudi da stvori porodičnu atmosferu među zaposlenima, te smatram da se upravo trud svakog pojedinca prepoznaje u ovom priznanju. Tokom našeg radnog vijeka nastojali smo pružiti vrhunske i moderne usluge klijentima, biti dobar poslodavac našim zaposlenima, te poslovati društveno odgovorno u lokalnim zajednicama i ugroženim kategorijama, kojima je naša pomoć potrebna. Mene posebno raduje što se prepoznaje domaća privreda, tradicija, profesionalnost, odgovornost i kvalitet“, kaže direktor kompanije koja je ekskluzivni partner projekta ”100 najvećih u BiH”.

 

(Piše: Irena Vasić-Dobrić)