Bh. brend “100 najvećih” premijeru doživio i u Srbiji

Bh. brend “100 najvećih” premijeru doživio i u Srbiji

U organizaciji projekta “100 najvećih u Srbiji” u hotelu Hilton održana je gala svečanost na kojoj su dodijeljene nagrade najboljim kompanijama po prihodu, dobiti, broju zaposlenih i izvozu.

Tako je ovaj bh. brend nakon Crne Gore zvanično osvojio još jedno regionalno tržište.

Na svečanosti, koja je okupila predstavnike više od 220 kompanija iz Srbije, državne zvaničnike, ambasadore, najeminentnije predstavnike domaće privrede, umjetnosti, medija, dodijeljene su nagrade kompanijama: NIS, Elektroprivreda Srbije, DIPOS, Porsche Beograd, Gradina, DIS, MOL, IMLEK, Industrija mesa Matijević, Clover Serbia, Krupnik, GIM, Nelt, Knez Petrol, AURA, Coopservice, Gigatron, Matis, Nissan Srbija, Lovo promet, Don Don, DTD ribarstvo, Agropromet.

Na gala večeri također je predstavljena specijalna publikacija u kojoj se nalazi hiljadu najuspješnijih kompanija, koja je izrađena u okviru projekta.

Od 434.990 aktivnih kompanija, koliko ih trenutno ima u Srbji, bilanse za 2018. godinu je predalo 108.083 kompanija i one su se našle u izboru za 100 najvećih. 1.186 jedinstvenih kompanija zadovoljilo je kriterijume za ovaj projekat, i to u 16 kategorija i 15 djelatnosti.

Osim po prihodu, dobiti, broju zaposlenih i izvozu, kompanije su podeljene po veličini: velike, srednje, mikro i male.

Cilj projekta “100 najvećih” je da ponudi najbolje primjere iz poslovanja i da stabilne kompanije budu istaknute kao putokaz za one koji prave prve korake u svom biznisu.

Upravo zato je pripremljena i publikacija 100 najvećih, u kojoj je predstavljen rad uspješnih kompanija, kao inspiracija za one koji su na samom početku.

Istaknuti slikar Janoš Mesaroš je tokom gala večeri slikao i prodavao svoja djela, a prikupljena sredstva biće uplaćena Fondaciji Novak Đoković.

Projekt “100 najvećih” na taj način podržava napore te fondacije da osigura kvalitetno obrazovanje za svako dijete, što je i jedan od najvažnijih strateških ciljeva projekta – dugoročno investiranje u buduće generacije lidera, biznismene i donosioce odluka.

Direktorka “100 najvećih u Srbiji” Ana Knežević, zahvalila se svim firmama koje su vjerovale u ovaj projekt, kao i Privrednoj komori Srbije na institucijonalnoj podršci u realizaciji projekta.

“Nastavićemo da ističemo najbolje primjere poslovanja, da osluškujemo i predviđamo potrebe tržišta kako bismo zajedno množili uspjehe i dijelili prilike, bodreći i druge da uspješno mijenjaju ekonomsku klimu u Srbiji i nađu se među 100 najvećih”, izjavila je Ana Knežević.

Projekt “100 najvećih” je nakon velikog uspjeha u regionu, počeo da se realizuje i u Srbiji pod punom podrškom Privredne komore Srbije i pod sloganom „Množimo prilike, dijelimo uspjehe“.

Sa uvjerenjem da treba ulagati u dobre primjere i kontinuiranu edukaciju, projekat “100 najvećih” se prvi put realizuje u Srbiji u partnerstvu sa Adikko bankom i njegov cilj je da doprinese razvoju i jačanju pozitivne klime kroz promociju pozitivne poslovne prakse, najvećih i najprofitabilnijih kompanija, kao i najvećih poslodavaca.

 

 

 

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.