Brand manager Audija Dino Bratović – Imamo odlične prodajne rezultate, 2019. je “naša” godina

Brand manager Audija Dino Bratović – Imamo odlične prodajne rezultate, 2019. je “naša” godina

Porsche BH d. o. o. generalni je zastupnik za marke Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Porsche i Volkswagen privredna vozila. Kao generalni zastupnik kompanija posluje od jula 2015. godine kao najmlađa članica najveće evropske automobilske maloprodajne porodice austrijske kompanije Porsche Holdinga iz Salzburga.

Sa markama koje zastupa u Bosni i Hercegovini, Porsche BH d. o. o. je tržišni lider i zauzima oko 40% tržišta novih automobila. Kompanija sa svojim ugovornim partnerima predstavlja prodajno-servisnu organizaciju u potpunosti ustrojenu prema normama i standardima marki iz Volkswagen koncerna.

Zajedno sa ovlaštenim partnerima, kupcima nudi prodajne i servisne usluge koje pokrivaju cjelokupnu teritoriju Bosne i Hercegovine.

Kako je u intervjuu za Poslovne novine kazao Dino Bratović, brand manager Audija, u kompaniji su zadovoljni poslovanjem u 2019. godini, što potvrđuju i rezultati za prvo polugodište.

„Upravo smo sumirali prvo polugodište i možemo reći da smo veoma zadovoljni rezultatima koje smo ostvarili. Prodaja Audi vozila je porasla za 30 posto u odnosu na prošlu godinu, mada je cjelokupno tržište novih vozila u padu. Iako smo veoma zadovoljni rezultatima, za nas to nije neko iznenađenje pošto smo i sami okarakterizirali 2019. kao našu godinu. Naime, trenutno imamo uvjerljivo najnoviju gamu modela na tržištu, a uskoro očekujemo i potpuno redizajnirane modele Audi A4 i Q7.“

Kakvi su planovi za naredni period i koji su to noviteti kada su u pitanju modeli koje možemo očekivati na bh. tržištu?

„Plan za naredni period je da zadržimo odlične prodajne rezultate koje imamo, a nadam se da će nam u tome pomoći upravo redizajnirani modeli A4 i Q7. Ono što očekujemo s nestrpljenjem u našoj zemlji je predstavljanje potpuno električnog modela Audi e-tron. Naravno da ne očekujemo velike prodajne rezultate od njega, ali ovo je model koji je vrlo važan za imidž branda i koji pokazuje budućnost kojom se kreće kompletna autoindustrija.“

U odnosu na broj stanovnika i kupovnu moć stanovništva, Audi u našoj zemlji ima veoma zavidan udio na tržištu. Možete li nam prezentirati najnovije podatke?

„Zaista imamo odlično tržišno učešće koje iznosi gotovo 5%. Svjesni smo da je ovaj procenat tržišnog učešća prouzrokovan ponudom modela koju trenutno imamo – od A0 segmenta pa sve do luksuznih limuzina – tako da svaki kupac može pronaći nešto za sebe.“

Govori li nam onda ta tradicionalna privrženost Bosanaca i Hercegovaca Audiju da znaju prepoznati kvalitet?

„Naravno da su kvalitet, dizajn i najnovija tehnologija ono zbog čega se kupci odlučuju za kupovinu Audi vozila. Ali mislim da je jedan od razloga i to što smo mi u Bosni i Hercegovini sa Audijem već dugi niz godina napravili iskorak u pogledu naše prodajno-servisne mreže. Taj know how je trenutno jedinstven.“

Za koji Audijev model u BiH vlada najveći interes?

„Audi A6. Po mom mišljenju, to je zasigurno jedna od najboljih poslovnih limuzina.“

Kako kupci u BiH reagiraju na nove modele?

„Audi Q8 nas je iznenadio veoma dobrom prodajom. Znajući da se radi o vozilu iz gornje cjenovne klase, nismo očekivali ovoliku zainteresiranost kupaca. Međutim, očito je njegov dosta hrabriji dizajn osvojio srca naših kupaca.“

Kako ocjenjujete trenutno stanje na bh. tržištu automobila? Da li je ona famozna kriza prošla i da li se kupci lakše odlučuju na kupovinu novog automobila?

„Zadnjih godina situacija zaista jeste malo bolja, ali smo još daleko od onih nekoliko godina prije krize. Omjer polovnih i novih vozila još je daleko od onoga što bismo voljeli vidjeti. Mislim da nam uvođenje Euro 5 norme za rabljena vozila svakako ide u prilog. Pri tome ne mislim u prilog samo nama u auto industriji nego i svim građanima sa aspekta sigurnosti i zaštite čovjekove okoline. Važno je da pokušamo osvježiti vozni park, odnosno smanjimo prosječnu starost automobila koja je trenutno poražavajuća.“

Kakvo je Vaše viđenje trenutnog poslovnog ambijenta u BiH?

„Svi smo svjesni koliko je komplikovana zemlja u kojoj živimo i koliko u nekim stvarima sporo napredujemo. Međutim, postoji jedna stvar koja je u zajedničkom interesu, a po meni je lako rješiva i ne vidim zašto bi neko bio protiv, a to su subvencije ili olakšice na električna vozila. Ovdje ne mislim samo na Audi nego na sve proizvođače automobila. To je neminovnost i BiH bi trebala pratiti ostatak Evrope u tome.“

 

(Razgovarao: Benamin TURKOVIĆ)

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.