Tema u fokusu

Konzum otvara 15 novih prodavnica u BiH u 2019. godini


Trgovački lanac Konzum skoro punih 15 godina posluje na tržištu BiH, gdje ima značajnu poziciju sa više od 160 prodavnica opremljenih bogatim asortimanom proizvoda iz kategorija prehrane i neprehrane, u kojima kupuje više od 100.000 kupaca dnevno.

Vrhunska usluga i kvalitetni proizvodi po povoljnim cijenama, te blizina i lokacija objekata zaštitni su znak Konzuma.

Fokus ove kompanije, prema riječima Nihada Imširovića, njenog direktora, usmjeren je isključivo na interes kupaca.

„Kupcima želimo ponuditi kvalitetne i uvijek svježe proizvode respektabilnih proizvođača, naročito domaćih, koji su zastupljeni na našim odjelima voća, povrća, mesa, pekare, suhomesnatih i mliječnih proizvoda, ali i na ostalim odjelima“, kaže Imširović.

U Konzumu ističu da su u 2019. godini dodatno unaprijedili odnose sa dobavljačima, što je rezultiralo time da na policama imaju više od 250 novih domaćih proizvoda.

„Bogat asortiman naših prodavnica sadrži više od 30.000 proizvoda. Posebno radimo na razvoju proizvoda naših robnih marki, kao što je K plus, ali i niza generičkih brandova izvrsne kvalitete, po iznimno povoljnim cijenama“, dodaje Imširović.

Jedan od prioriteta menadžmenta Konzuma je intenzivno širenje mreže prodavnica do kraja 2019. godine.

U proteklih nekoliko mjeseci otvorili su nove prodavnice u Sarajevu, Doboju, Širokom Brijegu i Neumu, te preuzeli manji trgovački lanac sa sedam prodavnica u Istočnoj Bosni, pa je od ove godine Konzum prisutan i u Goraždu i okolini.

„Uporedo radimo na renoviranju postojećih prodavnica kako bismo kupcima ponudili još ljepši i ugodniji ambijent. Od početka 2019. godine završili smo preuređenje više od 40 prodavnica“, tvrdi Imširović.

Tokom dugogodišnje prakse Konzum je pokazao da predstavlja mjerilo za kvalitet i profesionalnost u svim segmentima poslovanja.

U kompaniji trenutno radi više od 2.300 zaposlenika.

„Početkom 2019. uveli smo stimulativno novčano nagrađivanje zaposlenih u maloprodaji, što je rezultiralo poboljšanjem direktnog odnosa sa kupcima. Imamo educiran i motiviran kadar, funkcionalan sistem logistike i to je ključni temelj za sve što radimo“, objašnjava Imširović.

U Konzumu ističu da prate svjetske trendove, a jedan od takvih uspješno relizovanih projekata je i Zdravoljupci, zasnovan na principu stvaranja veće lojalnosti kupaca.

„Konzum je prvi na bh. tržište doveo jedan ovakav projekat, koji je rezultirao sa više od 100.000 komada prodatih plišanih igračaka Zdravoljubaca za nešto više od dva mjeseca. To je premašilo sva očekivanja“, istakao je Imširović.

Prvi na rang-listi 100 najvećih u BiH

Konzum je na prvom mjestu na rang-listi „100 najvećih u BiH“ Poslovnih novina u oblasti trgovine hranom, pićima i duhanskim proizvodima.

„U svoje ime i u ime kompanije Konzum, želim se zahvaliti Poslovnim novinama kao organizatoru projekta ‘100 najvećih u BiH’ na ovom značajnom priznanju, koje je za nas potvrda da se primijeti i vrednuje sve ono što smo radili u prethodnom periodu. Vjerujem da su sve pozitivne promjene prepoznali i naši kupci“, rekao je Imširović.

(Piše: Irena VASIĆ – DOBRIĆ)