Tema u fokusu

Regionalna imena stižu na Pouzdanost 2019: Kako kreirati jedinstveni brand i šta sve možete za 3 sekunde?


Kako doprijeti do najboljih ljudi i privući ih, kako biti učinkovit u komunikaciji, kako bolje razumjeti sebe i druge, kako postati vrhunski prodavac i kako znati odabrati pravu osobu za određeno radno mjesto – pitanja su na koja ćemo, između ostalog, saznati odgovor na predstojećoj poslovnoj konferenciji ”Pouzdanost 2019” koja će u Sarajevu 27. novembra okupiti više od 400 učesnika, bonitetno pouzdanih i drugih uspješnih kompanija.

U naš glavni grad stiže dvoje vrhunskih govornika iz Hrvatske – Blanka Lasić i Davor Bilman. Uspješna poduzetnica po struci je diplomirani ekonomist sa dugogodišnjim iskustvom u odjelu ljudskih resursa, sa fokusom interesa i rada na području selekcije i upravljlanja edukacijom, razvojem zaposlenika, te na mjerenju i poboljšavanju radne učinkovitosti.

Lasić je i vlasnica društva Mindist d.o.o. koje kao glavni cilj ima savjetovanje na području osobnog i organizacijskog razvoja, te pružanje konsultatnskih usluga za procese i projekte na području ljudskih resursa, održavanje poslovnih edukacija te održavanje grupnog ili individualnog business & life coachinga.

Ona će učesnicima konferencije otkriti koja je tajna organizacija poput Adidasa, Googlea i Applea – koje su pioniri employer brandinga, te šta mogu učiniti kako bi uspješno kreirali i prezentirali svoj jedinstveni brand poslodavca.

”Poželjan poslodavac je onaj koji čini hrabar iskorak te se izdvaja svojim kvalitetama i vrijednostima u odnosu na one poslodavce koji ne čine tu razliku i pružaju otpor promjenama koje kreiraju novi trendovi i nove generacije na tržištu rada. Ako zaista želite doprijeti do najboljih ljudi i privući ih kako bi se poistovjetili s vašim vrijednostima, kulturom i strategijom, onda ste spremni za kreiranje vašeg jedinstvenog brenda poslodavca”, kazala je Lasić i istaknula da se poželjnim poslodavcem ne postaje statičnim parolama na web stranicama niti neplaniranim stavljanjem službenih fotografija ili citata na društvenim mrežama.

Nijedan posao nije jednostavan, pogotovo u radu s ljudima – pravo je umijeće raditi sa svakim klijentom na jedinstven način s obzirom na to da svaki pojedinac preferira određeni način komunikacije. ‘Skener osobnosti by Davor Bilman’ je metoda koja vas uči kako komuncirati s kojom osobom, te pomaže u postizanju brzih i kvalitetnih rezultata kako u poslovnim, tako i u osobnim odnosima.

”Učesnici konferencije imaće priliku doznati: kako u prve tri sekunde vizualnog kontakta s osobom mogu prepoznati njenu osobnost, odabir automobila ili odjeće te kakav komunikacijski stil preferira i što ju pokreće u životu, da li sa tom osobom mogu sklopiti posao ili je primiti na određeno radno mjesto”, najavio je Bilman samo dio onoga što će prezentirati gostima u Sarajevu.

Bilman je licencirani predavač za radionice i treninge na području vođenja, prodaje, komunikacije, timskog rada, poslovnog pregovaranja i coachinga, a ovu tehniku i samu teoriju usavršavao kroz dvije decenije rada u prodaji, a formalno obrazovanje diplomiranog ekonomiste i dugogodišnje iskustvo u prodaji uz kontinuiranu izobrazbu pomaže mu da polaznicima svojih treninga lakše prenosi nova znanja i vještine te osigura njihovu trenutnu primjenu u praksi.

Dodajmo i to da konferenciju “Pouzdanost 2019” organizuju LRC d.o.o. i Poslovne novine d.o.o. u suorganizaciji sa Bosna Bank International, specijalnim partnerom Express Courierom i pokroviteljem Vanjskotrgovinskom komorom BiH.