Info Media Group ostvarila rast prihoda od 38,49 posto u 2019.

Info Media Group ostvarila rast prihoda od 38,49 posto u 2019.

Tržišni lider u oblasti vanjskog oglašavanja u BiH i Adria regiji, kompanija “Info Media Group” d.o.o. Banja Luka, ostvarila je u prva tri kvartala 2019. godine značajan rast prihoda od 38,49 posto u odnosu na isti period 2018. godine.

Kompanija je osnovana 2005. godine, a tokom godina „Info Media Group“ je izrastao u tržišnog lidera u oblasti vanjskog oglašavanja (Out of Home, OOH) na reklamnim površinama velikog formata i postao jedini provajder usluge oglašavanja na spoljašnjosti i u unutrašnjosti vozila javnog gradskog saobraćaja (JGS) – tzv. BUS Advertising.

Danas, Info Media grupaciju čini šest kompanija u četiri zemlje regiona, sa više od 100 zaposlenih.

Putem mreže reklamnih površina „Info Media Group“ svakodnevno dopire do više od 1.125.000 stanovnika u BiH, koji koriste javni gradski saobraćaj i kreću se urbanim gradskim sredinama.

Info Media Group pouzdan poslovni partner

Fokus poslovanja ove kompanije, prema riječima Bojana Zorića, direktora prodaje „Info Media Group“ je na uslugama marketinga, oglašavanja i tržišnog komuniciranja.

„Info Media Group u BiH u prva tri kvartala 2019. godine bilježi značajan rast prihoda od 38,49 posto, u poređenju sa rezultatima poslovanja za isti period u 2018. godini i to u domenu core business-a. Isto tako, mogu istaći da naši poslovni pokazatelji svih ovih proteklih godina pokazuju stalni rast, tako da je naša kompanija dokazala da je prije svega pouzdan poslovni partner, a klijenti to prepoznaju i cijene. Zadovoljni klijenti su naša najveća ispiracija za nove poduhvate“, kaže Zorić.

A rast prihoda ove kompanije u 2019. godini, pratio je i rast profitabilnosti.

Tako su u 2019. godini implementirali novi medij (Bus Indoor Vertical Backlight Poster) u unutrašnjosti vozila javnog gradskog saobraćaja.

„Započeli smo poslovanje na tržištu Crne Gore (greenfield investicija, Bus Advertising), pokrenuli smo procese oko implementacije novih digitalnih medija, istraživanja primjećenosti reklamnih medija, izrade programa za medijsko planiranje“, istakao je Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“.

Osim već realizovanih investicija u modernizaciju medija u 2019. godini, „Info Media Group“ u BiH ima u planu dodatne investicije za 2020. godinu.

Investicije „teške“ 1.200.000 KM u 2020.

„Planirane investicije za 2020. godinu trenutno su projektovane na 1.200.000 KM. Radi se o dodatnim investicijama u nove digitalne medije, izlazak na nova tržišta, istraživanje primjećenosti reklamnih medija, software za medijsko planiranje i analitiku“, tvrdi Pušić.

Kompanija „Info Media Group“ u BiH ima 16 zaposlenih i posjeduje veliki broj urbanih reklamnih površina na najfrekventnijim lokacijama i najfrekventnijim linijama javnog gradskog saobraćaja, uz teritorijalnu pokrivenost najvećih gradova u BiH – Sarajevo, Banja Luka, Mostar, Tuzla, Bijeljina, Zenica, Brčko, itd.

„Ključni faktor našeg uspješnog poslovanja predstavljaju ljudi zaposleni u Info Media Group. Vjerujemo da je jedna kompanija uspješna i jaka samo onoliko, koliko su uspješni zaposleni koji rade u toj kompaniji. Zato, veliku pažnju polažemo upravo na odabir zaposlenih unutar naše grupacije, stvarajući tako ambijent koje potiče kreativnost, nove ideje i nagrađuje poslovne uspjehe“, istakao je Pušić.

Držati lidersku poziciju na tržištu BiH, kako navodi dalje Pušić, nosi veliku odgovornost i predstavlja dodatni izazov, jer ova kompanija stalno teži unapređenju poslovanja, dodatnoj edukaciji i usavršavanju, te inovacijama.

„Naša vizija je biti provajder broj jedan u oblasti vanjskog oglašavanja i komunikaciji sa urbanom populacijom na nivou cijele Adria regije“, rekao je Pušić.

Certifikat kao potvrda vizije i načina poslovanja

„Certifikat bonitetne pouzdanosti koji su nam dodijelile Poslovne novine predstavlja potvrdu ispravnosti naše vizije i načina poslovanja, a to je profesionalan pristup, maksimalna posvećenost, operativna izvrsnost i izgradnja kvalitetnih odnosa sa klijentima i dobavljačima u svim segmentima poslovanja“, kaže Bojan Zorić.

(Piše: Irena Vasić-Dobrić)

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.