Tema u fokusu

Planet soft ostvario za 80 posto veću dobit u 2019. godini


Jedna od najvećih regionalnih informatičkih grupacija Planet soft, koja posluje iz svojih kompanija u Banjoj Luci i Beogradu, ostvariće do kraja 2019. godine najveću dobit od osnivanja kompanije, čak za 80 posto veću od one ostvarene u 2018. godini.

Rezultati kompanije Planet soft u prvih sedam mjeseci 2019. godine pokazuju rast prihoda u iznosu od 3,87 miliona KM, što je, prema riječima direktora Aleksandra Milinkovića, za 77 posto više u odnosu na isti period 2018, kada su iznosili 2,18 miliona KM.

„Predviđamo da ćemo 2019. završiti i sa znatnim rastom dobiti u odnosu na 2018. godinu. Prošle godine dobit kompanije iznosila je 1.303.085 KM, a procjenjujemo da će u 2019. godini dobit dosegnuti 2,5 miliona KM“, kaže Milinković.

Otkako je osnovana prije šest godina, kompanija Planet Soft konstantno unapređuje, optimizuje i automatizuje poslovne procese svojih klijenata.

Cilj zaposlenih u ovoj kompaniji je da podignu nivo efikasnosti i iskorišćenja resursa svojih korisnika.

„Rješenja koja implementiramo su u pravilu izuzetno osjetljiva i kritična za klijente, tako da u svaku implementaciju unosimo puno energije, truda i visok nivo profesionalnosti. Cijela kompanija je apsolutno posvećena dugoročnim, stabilnim i uspješnim odnosima sa našim korisnicima“, kaže Milinković.

Aktivnosti Planet Softa odvijaju se u tri pravca.

Prvi je razvoj softvera, gdje stvaraju sopstvena rješenja.

„Najponosniji smo na VIA PLANET, naš Road Asset Management System, čiji su korisnici gotovo sva najveća preduzeća za upravljanje putevima u Bosni i Hercegovini, kao i neki inostrani klijenti“, tvrdi Milinković.

Drugi pravac djelovanja Planet softa je integratorsko/konsultantska djelatnost, gdje su partneri globalnih vendora kao što su SAP, ClickSoftware, AWS i drugi.

„Naročito bih izdvojio ClickSoftware Workforce management system, koji se koristi za optimizaciju rada terenskih ekipa i koji je već sedam godina vodeći alat za tu namjenu po ocjeni koju daje Gartner Magic Quadrant analiza. Taj sistem smo implementirali u vodećim bh. telekomunikacionim operaterima i drugim enterprise kompanijama u regionu“, dodaje
Milinković.

Treći pravac djelovanja kompanije vezan je za rješenja koja pruža njihov partner Canon, a koja se zasnivaju na DMS i Uniflow tehnologiji.

Radi se o sistemima za upravljanje dokumentima i sistemima za centralizovano upravljanje uslugama štampanja.

Sve ove pomenute pravce djelovanja kompanije pokriva tim od 29 brižljivo odabranih zaposlenika.

„Ključni faktor našeg uspjeha su definitivno ljudi koji rade unutar timova Planet softa. Kada se njihovo iskustvo i posvećenost poslu udruži zajedno sa ekspertizom naših partnera koji su globalni softverski i hardverski lideri i pretoči u krajnji proizvod, uspjeh je zagarantovan“, dodaje Milinković.

Vizija menadžmenta Planet softa je biti korak ispred svojih klijenata, jer samo tako mogu ispuniti svoj zadatak, a to je optimizovati procese klijenata i na taj način im unaprijediti poslovanje i omogućiti brži rast i razvoj.

„Naš je zadatak da uvijek prije samih klijenata prepoznamo njihove trenutne i buduće potrebe i imamo odgovor na njih, kao i da im pružimo i isporučimo više vrijednosti nego što je dogovoreno ili ugovoreno“, rekao je Milinković.

(Piše: Irena VASIĆ – DOBRIĆ)