Generalni direktor Sport Klub-a Ferid Ahmić: Očekujemo povećanje prihoda za 20 posto u 2020.

Generalni direktor Sport Klub-a Ferid Ahmić: Očekujemo povećanje prihoda za 20 posto u 2020.

Da je priznanje Zvijezda bonitetne pouzdanosti i ove godine otišlo u prave ruke, potvrđuje primjer kompanije „Sport Klub“ d.o.o. Sarajevo, koja je u prvih devet mjeseci 2019. ostvarila prihod od 23 miliona KM i time skoro dostigla ukupan prihod cijele 2018.

Lider u oblasti uvoza, proizvodnje, distribucije, štampe i prodaje reklamnog materijala u BiH, kompanija „Sport Klub“. d.o.o. Sarajevo ujedno je i zastupnik Sport Klub Televizije za BiH i prodaju medijskog prostora na svim kanalima SK TV.

Neprekidan rast i razvoj u svim segmentima poslovanja, prema riječima Ferida Ahmića, generalnog direktora Sport Klub-a, svojevrstan je moto ove kompanije što potvrđuju postignuti poslovni rezultati.

Tako je Sport Klub u 2017. ostvario prihod u iznosu 25,7 miliona KM, koji je u 2018. povećan na 28.5 miliona KM, dok je u prvih devet mjeseci 2019. već dostigao cifru od 23 miliona KM.

Za 10 posto veći prihod u 2019.

„Mogu istaći da je 2019. još jedna u nizu uspješnih godina iza Sport Kluba. Uvećali smo prihode na početku ove godine, čak za 9 posto u odnosu na isti period prošle godine. U prvom kvartalu 2019. ostvarili smo 15 miliona KM prihoda, što je veće od polovine prošlogodišnjeg prometa. U prvih devet mjeseci 2019. ostvarili smo prihod od 23 miliona KM i time skoro dostigli prihod od 28,5 miliona KM ostvaren u 2018. Očekujemo da ćemo do kraja 2019. za 10 posto premašiti prihod ostvaren u 2018.“, kaže Ferid Ahmić.

 

Renomiranu kompaniju Sport Klub osnovali su 2007. godine bračni par Nataša i Ferid Nataša, nakon svog dugogodišnjeg iskustva u regionu u oblasti marketinga, uvoza, promocije, štampe i prodaje.

Odabir kvaliteta proizvoda koje plasiraju i predan rad, kako navodi dalje Ferid Ahmić, bili su ključni za uspjeh kompanije.

„.Poslovni koncept Sport Klub-a je takav da se neprekidno razvijamo, učimo i informišemo o inovacijama na tržištu, što je dovelo do toga da danas radimo sa najuspješnijim klijentima u BiH i regionu kakvi su: Holdina, Energopetrol, JUB,Western Union, Porsche BiH, Bosnalijek, Sparkasse bank, Intesa Sanpaolo bank, Grawe osiguranje, Euroherc osiguranje, Coca Cola, Baumit, Phillip Morris, N1, Telemach, Save the children, Comtrade distribution, Stanić trade, UNHCR, Toyota itd“, tvrdi Ferid, dodajući da su im najveća satisfakcija zadovoljni klijenti.

Novi poslovni prostor Sport klub-a

U izuzetno bogatoj paleti artikala kompanije Sport Klub, prema riječima Nataše Ahmić, izvršne direktorice kompanije, ima više od 5.000 promotivnih artikala.

 

Njihovi klijenti svoj željeni proizvod dobiju onako kako je dogovoreno – brzo, tačno i na vrijeme, sa visokim kvalitetom dorade prema njihovim zahtjevima.

„Mi smo jedina firma koja je specijalizirana isključivo za ovu vrstu posla, čiji je fokus na brzom rješavanju željenog vida promovisanja na reklamnim proizvodima u što kraćem vremenskom roku, zbog čega i jesmo lider na tržištu BiH. Rijetkost je da je neko i uvoznik i da ima robu na lageru, da ima svoju proizvodnju, odnosno doradu i štampu, te da proizvod sa željenim logom firme isporučuje klijentu direktno na adresu“, kaže Nataša.

A najvažniju karika u lancu uspješnosti Sport Kluba, prema tvrdnji Ferida Ahmića, čini njihov tim od 14 ljudi, koji svojim radom kreiraju ’’promotivne artikle s dušom’’.

„Naš najveći ponos je naš tim, kompletno usklađen sa vrijednostima koje su utkane u firmu, a to su kolegijalnost, profesionalizam, očuvanje životne sredine, društveno odgovorno ponašanje itd. Naročito nam je važna ekologija u odnosima prema radu, kupcima, klijentima, dobavljačima, konkurenciji i tržistu. Korištenje eko materijala za štampu i mašina na eko osnovi je jedan od pokazatelja i naš udio u zaštiti životne sredine“, dodaje Ferid Ahmić.

Jedan od ključnih prioriteta kompanije Sport Klub je ulazak u novi vlastiti poslovni prostor do kraja 2019. gdje, kako navodi Nataša Ahmić, slijedi još kreativniji i uspješniji dio poslovanja.

„Novi poslovni prostor je veličine 400 m2 i nalazi se u novoizgrađenom naselju Miljacka. Idealan je za rad, susrete i dogovore sa našim kupcima. Vjerujemo da smo na ovaj način omogućili našem timu dobar prostor za realizaciju svih naših poslova“, tvrdi Nataša.

Brend FANFAN

A da bi još više poboljšao i osavremenio svoje usluge, Sport Klub je postavio i interaktivnu internetsku stranicu www.fanfan.ba za uređenje raznih promotivnih artikala i jedini su takav sajt na Balkanu.

„Naš inovativni projekat – brend FANFAN, koji je zaštićen u Zavodu za intelektualnu svojinu BiH, naznaka je onoga što želimo predstaviti bh.tržištu, a to je prodaja promotivnih artikala i putem interneta. Aplikacija na samom sajtu postavljena je i radi perfektno. Kontinuirano unosimo podatke sa sadržajem i ponudom, kako bi stranica bila još privlačnija i bliža korisnicima“, s ponosom ističe Nataša.

Vizija razvoja Sport Kluba, kako tvrdi Ferid Ahmić, je da budu kompanija koja stalno prati napredak i razvoj tehnologije i postavlja više standarde u oblasti poslovanja, trgovine i investicija, ali i u oblasti življenja i koja ne samo da uvodi nove trendove, nego ih i kreira.

„Želimo da budemo sinonim za kompaniju koja posluje u dosluhu s vremenom koje dolazi. U budućnosti želimo dodatno osavremeniti i unaprijediti brendiranje artikala i tržištu ponuditi još kvalitetniji inovativni proizvod “, objašnjava Ferid.

U sklopu poslovne strategije Sport Klub-a, jedna od važnijih stavki je kontinuirano profesionalno usavršavanje članova tima, pa će na tome istrajati i u 2020. godini.

„Ako govorimo o rastu i razvoju firme, naš plan je povećanje prometa u 2020. godini za 20 posto, kao i povećanje članova tima na 15 uposlenih“, rekao je Ferid Ahmić.

Priznanja Sport Klub-u motiv za bolje rezultate u budućnosti

Kompanija Sport Klub dobitnik je još jednog vrijednog priznanja Zvijezde i Certifikata bonitetne pouzdanosti za natprosječne rezultate poslovanja, koje su im dodijelile Poslovne novine i LRC bonitetna kompanija.

“ To što smo dobitnici Zvijezde i Certifikata bonitetne pouzdanosti je potvrda da naša kompanije ide u pravom smjeru i da dugogodišnji rad nas dvoje, kao i našeg tima ima smisla i vrijedi. Predan rad, pažljiv odabir i odluke, kao i veliko zalaganje cijelog tima doveli su Sport Klub među odabrano društvo, što je motiv za ostvarivanje još boljih rezultata u budućnosti“, istakao je Ferid Ahmić.

(Piše: Irena VASIĆ – DOBRIĆ)

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.