Žene u biznisu – pouzdan poslovni partner

Žene u biznisu – pouzdan poslovni partner

Od 5.215 kompanija u Bosni i Hercegovini koje su ispunile kriterijume bonitetno pouzdanih, na rukovodećim pozicijama 986 kompanija (19 posto) su žene, sa ostvarenom dobiti većom od 385 miliona KM, podaci su iz analize finansijskih izvještaja koju su proveli LRC d.o.o., najveća bonitetna agencija u BiH i  Poslovne novine.

Pouzdanost je jedna od najbitnijih kategorija društvenih vrijednosti i ključni faktor za uspjeh u svim segmentima i oblastima društvenog života. Biti pouzdan poslovni partner znači biti profesionalan, kvalitetan, stručan i sa visokim ljudskim i profesionalnim vrijednostima. U tom segmentu, žensko poduzetništvo prepoznato je kao važan element privrednog rasta u BiH.

Stoga je drugi panel na konferenciji „Pouzdanost 2019“ posvećen  temi „Žene u biznisu-pouzdan poslovni partner“, a poduzetne dame otkrile su ovom prilikom učesnicima na koji način ostaju pouzdan poslovni partner i koliki je to zapravo izazov u današnjem vremenu.

Obraćajući se prisutnima na konferenciji „Pouzdanost 2019“, Amela Muftić, direktorica Halcom d.o.o. Sarajevo, kazala je kako je sva svoja iskustva iz dugogodišnje prakse iz bankarskog sektora prenijela u kompaniju Halcom.

”Kao uspješna poslovna žena i patriota, mogu istaknuti kako se u BiH mora puno raditi na podizanju svijesti o značaju implementacije zakonske regulative u oblasti elektronskog potpisa. Nažalost, žene trebaju puno više iskustva i znanja da bi se takmičili sa muškarcima u liderstvu, biznisu, menadžmentu…”, kazala je Muftić.

Prema riječima Vernise Rejhan, predsjednice Odbora Švedske privredne komore u BiH i operativne direktorice Softhouse d.o.o. Sarajevo, švedske kompanije u BiH, neravnopravnost žena u odnosu na muškarce u biznisu i dalje je jako izražena.

”I u dalekoj razvijenoj Švedskoj ima primjera da su žene plaćene znatno manje za isti rad u odnosu na svoje kolege. Nigdje nije sjajno, pa ni ovdje u BiH, ali valjda je to odraz kulturološke ostavštine. Zato žene moraju vjerovati u svoje ambicije i zauzeti stav”, smatra Rejhan.

Prva žena u ex Jugoslaviji u svijetu nafte i jedina Evropljanka u svijetu cigara, Sanja Lopar, direktorica  je Lopar International S.A. iz Ženeve, nadaleko poznate kompanije po proizvodnji luksuznih kubanskih cigara koje proizvodi u limitiranim serijama.

Lopar je jedna od najuspješnijih i najutjecajnijih Sarajki, poznata u svjetskim krugovima, koja bez razmišljanja odbija da joj neko kaže da nešto „nije moguće“ ili da nešto „ne može“.

”Činjenica je da je ženama u biznisu pet puta teže da postignu neki cilj u biznisu nego muškarcima. Zato u svakoj od žena mora da čuči ambicija, volja i želja da ostvarimo naše ciljeve. Žene moraju biti fokusirane na cilj kako bi ostvarile rezultate”, kaže Lopar.

Konferenciju „Pouzdanost 2019“ organizuju LRC d.o.o., najveća bonitetna agencija u BiH i Poslovne novine, suorganizatori projekta su Bosna Bank International i BBI VIP Business Club, specijalni partner je kompanija Express Courier d.o.o., ovlašteni zastupnik UPS za BiH, dok je pokrovitelj Vanjskotrgovinska komora BiH.

Najnoviji tekstovi

Top TEKSTOVI

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.