Certifikat bonitetne pouzdanosti kompaniji ‘AD Plus’ za vrhunsku uslugu i poslovnu natprosječnost

Certifikat bonitetne pouzdanosti kompaniji ‘AD Plus’ za vrhunsku uslugu i poslovnu natprosječnost

Pouzdanost kao univerzalna društvena vrijednost jedan je od ključnih faktora u poslovanju, koji doprinosi kredibilitetu, povjerenju i vjernosti kupaca i poslovnih partnera.

Prepoznati jedno preduzeće kao pouzdano znači potvrditi njegovo poslovnu natprosječnost, profesionalnost i stručnost s visokim ljudskim i profesionalnim vrijednostima.

Kompanija “AD Plus“ upravo je jedna od takvih kompanija koja se, zahvaljujući svom vrhunskom poslovanju, već punih 10 godina ponosi povjerenjem velikog broja kupaca, poslovnih partnera ali i stručne javnosti.

Tako je odlične poslovne rezultate ove kompanije potvrdila i najveća bonitetna kompanija u BiH LRC d.o.o, koja je „AD Plus“ svrstala u sami vrh bonitetno pouzdanih partnera.

„Dobiti certifikat bonitetne pouzdanosti znači zadovoljiti stroge međunarodne analitičke standarde i biti prepoznat na tržištu po izvrsnoj kvaliteti.Veoma smo ponosni na ovo priznanje i ono će nam biti dodatna motivacija i snaga da postignemo još bolje rezultate i podignemo ljestvicu kvalitete na još veći nivo“, poručili su iz ove kompanije.

Inače, kompanija „AD Plus“uspješno posluje dugi niz godina u domeni promo materijala i kreativnih poslovnih poklona.

Svoj imidž kreirali su na jedinstvenom dizajnu promotivnih materijala i korporativnih poklona, njihovoj proizvodnji i distribuciji.

Pored dizajna, produkcije i distribucije visokokvalitetnih promotivnih materijala, nude i usluge displaysistema, izrađenih po visokim EU standardima, te usluge dizajna različite vrste štampe (sitoštampa, tampon, UV, zlatotisak, digitalnaštampa…).

Njihova lista kupaca i partnera je dugačka i impresivna, jer posluju sa najboljim kompanijama u Bosn i Hercegovini, ali i regiji. Zadovoljni kupci su njihova najznačajnija referenca.

Svojim inovativnim pristupom produkcije korporativnih materijala, kompanija „AD Plus“ je definitivno unaprijedila kulturu poslovnog darivanja u našoj zemlji.

Poslovno darivanje, kao važnom segmentu modernog poslovanja, zasigurno se treba posvetiti posebna pažnja, a „AD Plus“ svakako spada u sam vrh poslovnih partnera kojima sa sigurnošću možete prepustiti ovu vrstu strateškog komuniciranja s vašim ciljnim javnostima.

Piše: B. T.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.