Novosti

H&M testira uslugu iznajmljivanja odjeće


Švedska modna kompanija H&M počela je s testiranjem usluge iznajmljivanja odjeće, jer se modna industrija nalazi na udaru sve žešćih kritika zbog otpada i zagađenja koje pravi u procesu proizvodnje.

Kako javlja Bloomberg, potrošači mogu u obnovljenoj glavnoj prodavnici H&M-a na trgu Sergels Torg u centru Stokholma od prošlog petka da iznajme odjeću na sedmicu za 350 švedskih kruna (SEK), odnosno 37 USD.

Iz švedske kompanije, koja prati primjer konkurenata kao što su Banana Republic i Urban Outfitters, koji su ranije ove godine pokrenuli slične usluge kako bi ušli na tržište koje je 2018. dostiglo milijardu USD, najavljuju širenje tog koncepta i na druga tržišta na kojima H&M posluje.

U testnoj fazi, H&M je iznajmljivanje ograničio na kolekciju od 50 odjevnih predmeta, ali ne mogu svi kupci da pozajme odjeću jer se ponuda odnosi samo na članove lojaliti programa kompanije.

H&M će procijeniti rezultate ovog probnog koncepta poslovanja za tri mjeseca, prije bilo kakvog daljeg širenja te prakse.

“Snažno vjerujemo u uspjeh iznajmljivanja, ali ipak želimo da ispitamo reakcije potrošača i da naučimo što više kako bismo uveli poboljšanja i potrebne promjene”, rekao je šef razvoja poslovanja u H&M-u Daniel Klason.

Industrija odjeće je pod sve većim nadzorom, jer je odgovorna za čak deset odsto globalne emisije gasova s efektom staklene bašte i jer troši više energije nego vazduhoplovstvo i brodarstvo zajedno.