Tema u fokusu

Konzum godinu završava sa 15 novih objekata


Izazova je mnogo i svakodnevno se sa njima susrećemo, nastojimo realno sagledati sve okolnosti i djelovati brzo, konkretno i direktno, kazao je Nihad Imširović, direktor Konzuma

Konzum je maloprodajni lanac koji gotovo 15 godina posluje na bh. tržištu.

Trenutno ima više od 160 prodavnica sa bogatim asortimanom proizvoda iz kategorija prehrane i neprehrane, te nastoji ponuditi kupcima sve na jednom mjestu za dnevne potrebe domaćinstva.

Ponuda obuhvata kvalitetne proizvode respektabilnih proizvođača posebno domaćih, te svaki dan nudi svježe proizvode na odjelima voća, povrća, mesa, pekare, gastra i još mnogo toga.

“S druge strane, važno nam je da naši prodajni prostori budu na pristupačnim lokacijama, da su savremeno opremljeni i uredni, te da je kupcima na raspolaganju profesionalno i ljubazno osoblje što je preduvjet za ugodnu kupovinu. Naše prodavnice u prosjeku posjeti više od 100.000 kupaca dnevno”, istaknuo je Imširović, direktor Konzuma.

U ovoj kompaniji su ponosni što su se kroz svoje poslovanje pozicionirali kao pouzdan poslovni subjekt.

“Drago nam je da je to na našem tržištu prepoznato. Pouzdanost prema kupcima i dobavljačima smatramo neophodnom kategorijom i važnim preduslovom za kvalitetno i fer poslovanje”, rekao je Imširović.

Kako ističe vizija Konzuma je biti prvi izbor za dnevnu kupovinu u Bosni i Hercegovini.

“Fokusirali smo se isključivo na ono što je interes kupca. Kvalitet ponude i dostupnost prodajnih mjesta su ono na čemu konstantno radimo. Dodatno smo unaprijedili odnose sa dobavljačima kako bismo ponudili još bolji i raznovrsniji asortiman po konkurentnim cijenama. U toku 2019. godine smo otvorili nove prodavnice na vrlo atraktivnim lokacijama i to u Sarajevu, Doboju, Širokom Brijegu, Knešpolju, Nevesinju, preuzeli smo jedan manji maloprodajni lanac sa sedam prodavnica u Istočnoj Bosni, tako da je Konzum sada prisutan i na području Goražda i okoline, gdje nikad do sada nismo imali svoje prodajne objekte. Ovu godinu završit ćemo sa 15 novih objekata u našoj mreži”, poručuje Imširović.

Ova kompanija intenzivno širenje mreže prodavnica koje je započela u 2019. planira nastaviti i u narednoj godini, a uporedo radi i na renoviranju postojećih objekata.

“U 2019. smo do sada završili preuređenje više od 40 prodavnica. Nastavljamo i dalje sa uvođenjem novih proizvoda u asortiman, radimo na razvoju proizvoda Konzumovih trgovačkih marki koje su kupci u dosadašnjim istraživanjima ocijenili kao vrlo kvalitetne proizvode sa povoljnim cijenama”, govori Imširović, te dodaje da u Konzumu trenutno radi više od 2.200 zaposlenika, a sa širenjem maloprodajne mreže, taj se broj stalno uvećava.

Pojašnjava da je maloprodaja specifična oblast i osnovni izazov je ispuniti očekivanja svih subjekata koji su dio tog velikog lanca od kupaca, preko dobavljača, poslovnih partnera ali i zaposlenika.

“Izazova je mnogo i svakodnevno se sa njima susrećemo, nastojimo realno sagledati sve okolnosti i djelovati brzo, konkretno i direktno. U svakom segmentu našeg poslovanja dajemo maksimum, iza sebe imamo ostvarene dosta dobre rezultate i što je još važnije, imamo jasnu viziju i planove za period koji je pred nama. U pogledu poslovnih rezultata, cilj nam je ići naprijed, manjim ali sigurnim koracima, te biti i dalje respektabilan i pouzdan poslovni subjekt, partner i poslodavac na našem tržištu”, poručio je na kraju direktor Konzuma.

U Konzumu su ponosni i jer su u prilici na naše tržište donijeti nove standarde poslovanja i nove trendove, među kojima se izdvaja izuzetno uspješan lojalty projekat Zdravoljupci, koji je ove godine realizovan a ujedno je to prvi put da projekat ove vrste bude realizovan u BiH.