Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaVijestiPočela javna kampanja 'Mediji za građane - građani za medije'

Počela javna kampanja 'Mediji za građane - građani za medije'

AUTOR:Poslovne novine
24.01.2020
Počela javna kampanja 'Mediji za građane - građani za medije'
U Bosni i Hercegovini danas je počela javna kampanja “Mediji za građane - građani za medije” koju provodi Mediacentar Sarajevo.Kampanja ukazuje na važnost profesionalnog novinarstva koje služi javnom interesu svih građana i građanki.Učesnici kampanje, istaknuti novinari i novinarke, upozoravaju na prijetnje profesionalnom novinarstvu, objašnjavaju bitne aspekte novinarskog rada, te pojave koje doprinose stvaranju zabluda o medijima i gubitku povjerenja u njihov rad.Oni podsjećaju, između ostalog, na principe profesionalnog novinarstva i ulogu novinara u društvu; objašnjavaju karakteristike istraživačkog novinarstva i fact-checkinga; odgovaraju na pitanja šta je dobar intervju; šta bi trebala biti prava uloga javnog servisa; zašto je važno znati kako se mediji finansiraju i u čijem su vlasništvu; kako društvene mreže utiču na novinarstvo.Ukazuju, takođe, na učestale prijetnje i fizičke napade na novinare, kao i izostanak adekvatnih reakcija policije, pravosuđa i javnosti, te posebno upozoravaju na položaj žena u medijima.Učesnici i učesnice kampanje su: Aladin Abdagić, Borka Rudić, Dalibor Tanić, Dragan Bursać, Duška Jurišić, Emela Burdžović Slipičević, Katarina Panić, Maja Nikolić, Marina Riđić, Medina Šehić, Mubarek Asani, Semir Mujkić, Štefica Galić, Tomislav Đurić i Vildana Selimbegović.Kampanja daje doprinos medijskoj i informacijskoj pismenosti u BiH edukacijom o vrijednostima na kojima se zasniva profesionalno novinarstvo, podizanjem svijesti o važnosti slobode medija i ulozi koju građani mogu imati u zalaganju za nju, te podsjećanjem na potrebu kritičkog pristupa medijskim sadržajima.Novinari su glas javnosti. Oni postavljaju pitanja u ime građana i građanki i istražuju teme od javnog interesa kako bi društvu osigurali tačne, potpune, nepristrasne i pravovremene informacije.Kampanja je dio regionalnog projekta “Mediji za građane – građani za medije“ i istovremeno se odvija u pet zemalja regije (Albanija, BiH, Crna Gora, Sjeverna Makedonija i Srbija).