Bez obzira na velike izazove zbog nedostatka snježnih padavina KJKP ZOI’84 ponosan je na postignute rezultate koji su isključivi rezultat timskog rada i posvećenosti uposlenika.
Zaključno s krajem januara prihod od prodaje ski karata je narastao za 20% u odnosu na prošlu godinu u kojoj je sezona počela 13 dana ranije i koja je obilovala snježnim padavinama.
Utrostručena je prodaja sezonskih ski karata, a prihodi od noćnog skijanja su četiri puta veći u odnosu na prošlu godinu i za tri puta su premašili prihode noćnog skijanja cijele prošle sezone.
Za razliku od predhodnih sezona sponzori i marketinški partneri se sami javljaju i učestvuju u marketinškim aktivnostima sa preduzećem.
Maksimalno je iskorišten potencijale za vještačko osnježenje.
Radi se sa oskudnim resursima i sa samo 33 topa ZOI je uspio obezbijediti uslove za skijanje, a samo za osnježavanje jedne staze trebaju 72 topa.
Od većih investicija u ovoj sezoni uspješno je realizovano osvjetljenje staze K1 „kolijevka“ tako da skijaši uz BX uživaju u skijanju na dvije odlično uređene i osvjetljene staze.
Realizovan je projekat izrade prve plave staze kojom se povezuje međustanica s postojećom plavom stazom i osigurava skijanje sa šestosjednom žičarom i za početnike.
Dinamika isplate plata je uredna, isplaćen je zaostali dug prema Poreznoj upravi.
Digitalizirala se naplata i radi se na optimizaciji poslovnih procesa.
U februaru biće organozovana sedam skijaških utrka.
“Kako bi poboljšali svakodnevnu komunikaciju kreirali smo stranice na društvenim mrežama instagram i facebook @skibjelasnica putem kojih posjetioci svaki dan mogu pratiti stanje na ski stazama i podijeliti svoje utiske, prijedloge i komentare koje menadžment firme razmatra kako bismo unaprijedili nivo usluge prema našim korisnicima”, saopćeno je iz KJKP ZOI’84.