Tema u fokusu

Eurofarm Centar – Sveobuhvatna zdravstvena usluga najeminentnijih stručnjaka iz oblasti zdravstva


Eurofarm Centar postoji od 1999., a danas predstavlja vodeću privatnu zdravstvenu ustanovu s tendencijom rasta i širenja. Eurofarm Centar može se pohvaliti višegodišnjom tradicijom u kvaliteti, efikasnosti, sigurnosti i dostupnosti u pružanju zdravstvenih usluga svojim korisnicima.

Od osnivanja do danas pacijentima obezbjeđuju visokokvalitetnu i sveobuhvatnu zdravstvenu uslugu od strane najeminentnijih stručnjaka iz oblasti zdravstva.

„Ove godine slavimo dvadeseti rođendan, a osjećamo se upravo tako, kao mladić od 20 godina, pun energije, entuzijazma i snage. Klijenti biraju nas, a ne mi klijenta. Kada imate zadovoljnog klijenta rast je prirodan proces. Zadovoljstvo krajnjeg korisnika pruženom uslugom koja se ogleda u zapošljavanju eminentnog kadra, kupovinom savremene opreme i strateškim razmišljanjem dovodi do rezultata koje danas imamo“, kaže na početku razgovora Kenan Kekić, izvršni direktor Eurofarm Centra.

Od samog početka poslovanja najveći izazov za Eurofarm Centar bio je okupljanje ljekarskog kadra, kojeg hronično, kako kažu, nedostaje u našoj državi. S druge strane, bilo je to obezbjeđenje kvalitetne i savremene medicinske opreme, a sve to uz korektne cijene prema krajnjem korisniku. Eurofarm trenutno posluje na sedam lokacija u četiri bh. grada, a o njihovim klijentima se brine preko 130 zaposlenika.

„Nudimo gotovo sve usluge od opće i porodične medicine, preko svih internističkih disciplina do opće i abdominalne hirurgije. Naša Centralna laboratorija nudi preko 600 laboratorijskih nalaza na jednom mjestu. Posjedujemo savremenu medicinsku opremu od koje bih posebno izdvojio najsavremeniji CT uređaj u regionu“, kaže direktor Kekić.

Zaposlenici Eurofarma kroz sve ove godine koliko Centar uspješno postoji, čvrsto se drže Hipokratove zakletve, te čine sve da pomognu pacijentu, jer, kako kažu, svi ćemo jednog dana biti u toj životnoj ulozi.

„Ponosan sam na naš tim zaposlenika, koji zaista pokušavaju, s dosta empatije, pomoći kome je potrebno. Sutra i kada ne budem ovdje radio rado ću doći po neku medicinsku uslugu. Ljubaznost, profesionalnog i korektnost su naše odlike. Stara Kineska poslovica kaže da ako želiš dobro zaraditi moraš dobro i uložiti. Ja bih je parafrazirao, pa rekao da ako želiš vjernog klijenta moraš vjerno i ulagati, u prostore, kadar i opremu“, kaže Kekić.

Osim što ulažu u prostore, kadar i opremu, u Eurofarm Centru mnogo rade i na tome da zadrže postojeće i pridobiju nove pacijente.

„Studije kažu da je četiri puta skuplje dobiti novog klijenta nego zadržati starog. Činjenica da već 20 godina uspješno poslujemo i povećavamo broj klijenata, govori o tome da vodimo računa i o novim i o starim klijentima“.

Misija Eurofarm Centra je osigurati pacijentima usluge dijagnostike i liječenje u skladu s najvišim svjetskim standardima od strane najeminentnijih stručnjaka iz oblasti medicine, korištenjem modernih tehnologija, a sve to poštujući temeljne etičke principe na kojima počiva ova profesija.

„Naša vizija je postati vodeća privatna zdravstvena ustanova u Bosni i Hercegovini, u pružanju zdravstvene usluge u skladu sa najsavremenijim svjetskim trendovima iz područja medicine, a koja će omogućiti kvalitetnu, sveobuhvatnu, kontinuiranu i pristupačnu zdravstvenu zaštitu našim pacijentima“, zaključuje Kekić.

Piše: Samila IVKOVIĆ