Tema u fokusu

Client Marketing iz Sarajeva je jedan od najmodernijih call centara u regionu


„Zajedničkim radom do uspjeha“ moto je mlade i inovativne kompanije Client Marketing d.o.o. Sarajevo, koja je u 2019. godini ostvarila rekordnu dobit od preko 700.000 KM, što je najbolji poslovni rezultat u historiji ove kompanije.

Kompanija Client Marketing osnovana je 2015. godine i bavi se izradom najsavremenijih web stranica, programiranjem, te pruža uslugu pozivnog centra za inostrano tržište, nudeći idealna softverska rješenja za iste.

Komentarišući sjajan poslovni rezultat, Jasenko Merdžanović, direktor Client Marketing d.o.o. Sarajevo, ističe da su predan rad i zalaganje svih zaposlenih, osigurali ovoj kompaniji mjesto među najuspješnijim kompanijama u BiH po dobiti i to u kategoriji malih preduzeća.

„U proteklih pet godina ostvarili smo dobre poslovne rezultate mada, bilo je kratkih padova i dobrih uspona, ali tako je to na tržištu. Naša dobit za 2019. iznosi rekordnih 726.319 KM. Potrudićemo se da tako nastavimo i očekujemo pozitivan poslovni rezultat od nekih 17 posto na kraju 2020. godine. Međutim, zbog situacije sa korona virusom u svijetu, sada očekujemo dva mjeseca pada poslovanja, jer nam je glavna djelatnost kreiranje termina za terenske radnike u inostranstvu“, kaže Merdžanović.

Uvijek korak ispred konkurencije

Kompanija Client Marketing nastala je kao rezultat ideje direktora Merdžanovića o kreiranju radnog okruženja za zapošljavanje velikog broja mladih i ambicioznih ljudi u BiH, u nadi da će doprinijeti smanjenju njihovog odlazaka iz države. Vremenom se kompanija specijalizirala za pružanje usluga pozivnog centra u jednom segmentu, a to je Outbound.

„Naša glavna djelatnost je komunikacija sa pravnim licima u Njemačkoj, sa kojima ugovaramo termine za njemačke partnere, kako bismo im oni ponudili usluge, najčešće iz oblasti oglašavanja. Naši poslovni partneri u Njemačkoj postali su ovisni o našim uslugama, jer mi prodajemo bh. znanje i ovim putem osiguravamo radna mjesta za našu omladinu“, naglasio je Merdžanović, dodajući da su naučili kako funkcionišu sistemi rada u inostranstvu, pa primjenjuju neke poslovne ideje i u BiH.

U Client Marketigu uvijek nastoje unaprijediti svoje usluge nudeći nešto novo, kako bi uvijek bili korak ispred konkurencije. U proteklih pet godina na bh. tržištu ponudili su devet novih inovacija i sedam projekata.

„Želimo uvijek raditi ono što drugi ne rade i želimo osigurati svoje postojanje na bh. tržištu, pa smo pokrenuli sporedne projekte, koji će nam u budućnost osigurati i oslonac u BiH. Neki od ovih projekata imaju za cilj lakši pronalazak usluga ili posla. Sa nekim projektima ćemo direktno jačati bh. privredu“, tvrdi Merdžanović.

Zapošljavanje 10 novih radnika u 2020.

Brojni faktori utjecali su na brzi rast kompanije Client Marketing, koja sada ima 45 zasposlenih i djeluje kroz tri poslovnice u Sarajevu i Tuzli, koje ispunjavaju sve neophodne standarde koji su potrebni na tržištu.

„Kao direktor, imam korektan odnos prema radnicima i nastojim ispuniti sve što se dogovorimo. Meni je lična satisfakcija kada neki radnik ili bivši kolega kaže da mu je u našoj firmi bilo sve vrh, od kolega, direktora, od ambijenta i atmosfere na poslu, od uslova za rad i edukacije. To mi daje neku dodatnu motivaciju da budem pravedan prema svim radnicima. U našoj kompaniji su svi jednaki, bez obzira na to odakle došli, iz kojeg god dijela svijeta i time ćemo se voditi i u predstojećem periodu“, istaknuo je Merdžanović.

Daljni razvoj ove kompanije direktor Merdžanović vidi u edukaciji i motivisanju radnika za dalje radne pobjede, kao i zapošljavanju novih radnika koji se uklapaju u njihovu filozofiju rada.

„Danas je situacija u državi takva da mladi ljudi masovno odlaze u Njemačku, kako bi sebi i porodici obezbjedili bolju budućnost. Suprotno tome, kompanija Client Marketing nudi mladim ljudima ostanak u BiH i bolju budućnost. U 2020. godini potrebno nam je oko 10 novih radnika, a možda uvedemo i nove podrške. Također, jedan od naših ciljeva je napraviti Client Marketing jednim od najmodernijih pozivnih centara u regiji sa savremenom opremom za rad“, kaže Merdžanović.

Piše: Irena VASIĆ-DOBRIĆ