Tema u fokusu

DDC MLS može zapošljavati i pored koronavirusa, problem nepostojanje elektronskog potpisa


DDC MLS ima više od 30 godina iskustva u globalnom Business process outsourcing (BPO) sektoru i ima pristup hiljadama radnika koji govore preko 40 jezika. Ova međunarodna kompanija ima svoje sjedište i u Sarajevu i dobar je primjer jedne od rijetkih BPO kompanija, odnosno jedine BPO firme te veličine koja radi ovaj tip posla.

S obzirom na to da je riječ o kompaniji koja broji više od 600 zaposlenih, pitali smo direktora Kemala Babića kako je trenutna situacija izazvana koronavirusom utjecala na njihovo poslovnje i koji su to najveći problemi i izazovi sa kojim se on i njegove kolege susreću.

Kako je koronavirus utjecao na Vaše poslovanje?

‘’Imali smo određene negativne efekte – odgađanje početka novih projekata, zabrana putovanja u cilju razvijanja novih poslovnih prilika, ali u smislu povećanja kompanije trenutno imamo pozitivne efekte jer smo uspjeli zaobići prepreke koje vjerovatno imaju kompanije sa radom u prostorijama firme, te nabavkom sirovina i isporukom dobara i proizvoda.’’

Koje mjere poduzimate?

‘’Na osnovu inicijalnih pokazatelja širenja epidemije u Italiji, menadžment kompanije DDC MLS počeo je aktivirati Plan kontinuiteta poslovanja, koje je u prvom mjestu uključivalo mjere prevencije protiv širenja epidemije (dezinfekcija prostorija na sedmičnom nivou, popunjavanje upitnika zaposlenika u vezi sa putovanjim u inostranstvo ili njihovih bližnjih, te preporuke samoizolacije za osobe koje su posjećivale zemlje zahvaćene epidemijom. Također, podizanje svijesti i održavanje higijene na radnom mjestu, a kao drugi set mjera, izvršili smo pripremu kompanije i njenih uposlenika za rad od kuće. U prethodnih nekoliko dana plan je uspješno realiziran i 500 ljudi je dislocirano iz firme te poslano u skladu sa procedurama da radi od kuće.’’

Nazire li se rješenje i šta dalje?

‘’Po osnovu slučajeva iz Kine i Italije, ne vjerujem da ce doći do smirivanja situacije u narednih mjesec. Mada, mi u ovom trenutnku nemamo problem sa isporukom naših usluga, a najveći problem će nam predstavljati administrativni problemi i sistemi državnih organa koji zahtijevaju dostavljanje dokumentacije lično (u slučaju prijave novih radnika), te nepostajanje validnosti elektronskog potpisa kako bi se i ti dijelovi mogli raditi elektronskim putem’’.

Alen MEHANOVIĆ