Stabilizacija i očuvanje postojećeh kapaciteta, najveći je prioritet agencije Living Deco d.o.o. Sarajevo, koja zastupa svjetski poznatog proizvođača namještaja Natuzzi S.p.A Italy u regiji Balkana i u 2020. očekuje poslovni rast od maksimalno 5 posto.
Svoje djelovanje agencija Living Deco d.o.o., koja je osnovana u Sarajevu 2013. godine, započela je u pet država u regiji Balkana i sa samo jednim uposlenikom.
Danas Living Deco tim čini šest mladih i visoko obrazovanih žena, koje kontrolišu poslovanje kompanije u čak 11 zemalja, među kojima su: BiH, Bugarska, Crna Gora, Grčka, Hrvatska, Kosovo, Mađarska, Sjeverna Makedonija, Srbija, Slovenija i Turska.
Prema riječima Eliane Gargano, direktorice agencije Living Deco d.o.o. Sarajevo, njihov osnovni zadatak je da uspostave kvalitetnu, pouzdanu i čvrstu konekciju svjetski poznatog proizvođača namještaja Natuzzi SpA sa salonima namještaja na području Balkana.
Natuzzi SpA vodeći premium brend u BiH
„Sa velikim ponosom ističemo da kompanija Living Deco predstavlja ključnu kariku širenja svjetski priznatog brenda na tržištima pomenutih zemalja i to iz svog ureda u Sarajevu. Ovo je samo jedan od niza dokaza, da BiH ima odličan potencijal, koji može biti na pravi način angažiran u evropskim poslovnim tokovima”, rekla je Gargano.
Aktivnim nastupom na tržištu, Living Deco d.o.o. pruža pravovremene i korisne informacije vezane za Natuzzi asortiman, ali i opšte standarde i prakse koji su prisutni na svjetskom tržištu.
„Time podižemo svijest o kvaliteti brenda, te stvaramo bolje, čvršće i dugotrajnije poslovne veze između prodajnih salona i predstavnika fabrike sa jedne i krajnjih kupaca sa druge strane. Zahvaljući predanom radu naših vrijednih uposlenika, Natuzzi SpA je višestruko povećao svoje prisustvo na ovim prostorima, etablirajući se kao vodeći, premium brend u segmentu namještaja za dnevni boravak“, naglasila je Gargano.
Brzi poslovni rast kompanija Living Deco ostvarila je zahvaljujući prije svega svom profesionalnom timu zaposlenika, zatim razumijevanju potreba tržišta, kao i profesionalnom i brzom servisu.
„Naš tim je sastavljen od mladih, stručnih i pametnih ljudi, koji uvijek nastoje postići više i bolje. Pri tome posjeduju visok nivo tehničkog poznavanja proizvoda, koji na odgovarajući način nastoje prenijeti na uposlenike lokalnih Natuzzi distributera“, objašnjava Eliana.
Strategija kompanije Living Deco orijentisana je na to da i ubuduće nastave predano i marljivo raditi, kako na proširenju vlastitih vještina i kapaciteta, tako i na povećanju broja usluga koje pružaju svojim partnerima.
„Niti jedan brend u industriji nema ovoliko snažnu prisutnost na tržištu, te u tom smislu ne pruža ni približnu podršku svojim partnerima, kao što to čini Living Deco i to je razlog našeg uspjeha, kao i kontinuiranog rasta“, istaknula je Eliana.
Ulaganje u profesionalni razvoj uposlenika
Stoga će Living Deco u narednom periodu povećati direktne kontakte sa svim Natuzzi predstavnicima, kako bi kod njih dodatno izgradili i unaprijedili osjećaj stvarne i iskrene podrške.
„Ovakav način našeg djelovanja i pristupa tržištu nailazi na prepoznavanje i potvrdu od strane Natuzzi SpA. Početkom 2020. godine, u istom svojstvu. ponuđena nam je mogućnost preuzimanja tržišta u dvije nove države, Grčke i Turske, što smo sa velikim zadovoljstvom prihvatili“, naglasila je Eliana.
U 2020. godini Living Deco nastaviće i dalje da ulaže u profesionalni razvoj svojih uposlenika koji su, kako navodi Gargano, zapravo najveća vrijednost kompanije. Također, materijalne investicije koje se odnose na kreiranje i održavanje odličnog poslovnog okruženja, kao i nabavku potrebne opreme, ostaće i dalje u vrhu liste njihovih budućih prioriteta.
„Prije svega moramo pronaći pravi način da odgovorimo na globalni izazov prouzrokovan enormno brzim širenjem opasnog virusa COVID 19, koji je zahvatio svjetsku populaciju. Stabilizacija i očuvanje postojećeg kapaciteta kompanije biće naš cilj broj jedan. Ostajemo uvjereni optimisti, kao što smo i do sada bili i preciziramo poslovni rast od maksimalno 5 posto ove godine“, rekla je Gargano.
Piše: Irena VASIĆ-DOBRIĆ