Tema u fokusu

Ovogodišnja Brending konferencija će dati smjernice za osnaživanje brendova i poslovanja


Ena Radončić, project manager Branding Konferencije za Poslovne novine govorila je o tome kako je organizacijski tim, na čijem je čelu, donio odluku da jubilarnu Brending konferenciju „preseli“ u virtualni svijet.

Pandemija virusa je sa sobom donijela veliki broj restrikcija, te je većina konferencija širom svijeta otkazana ili eventualno odgođena za kraj 2020. godine. I ovogodišnja Brending konferencija ima novi koncept, o čemu je riječ?

Iako smo na umu imali veliku proslavu naše desetogodišnjice, neke stvari se jednostavno nisu mogle predvidjeti. Odlučili smo da konferenciju ne pomjeramo za kraj 2020. kao što to drugi čine. Svjesni da će za veliki broj brendova u septembru biti prekasno da započnu svoj proces oporavka, Brending konferenciju smo odlučili prilagoditi ovoj izazovnoj situaciji i omogućiti blagovremenu edukaciju brendovima, besplatno. Za jubilarno izdanje konferencije to znači da će doživjeti promjenu lokacije, selidbom iz fizičkog prostora u virtualni, te formata, tako što će postati BK Week. U sklopu ovogodišnjeg, sedmičnog izdanja konferencije ćemo, kroz svakodnevne online webinare i intervjue, obezbijediti smjernice za adaptaciju strategija, komunikacija i tržišnih pozicija za sve kompanije koje su spremne da se uhvate u koštac sa promjenama i iz krize izađu kao pobjednici.”

Od svih sesija koje nas očekuju, kojoj se najviše radujete i zašto?

“Ove godine, u sklopu programa pripremili smo tri forme besplatnih, online sesija – predavanja, intervjue i radionice kroz koje ćemo pokriti različita polja, od strategije, kreativnosti i komunikacije do biznis dizajna. Kada su u pitanju predavanja, radujem se legendi advertising-a, Rory Sutherlandu koji će sa učesnicima podijeliti ključna znanja stečena iz prethodne recesije, pripremajući ih za budućnost. Njegovo predavanje će pomoći brendovima da urade korak koji je trenutno najbitniji – kreiranje strateške vizije budućnosti. O pandemiji koja je, čini se, širila brže od smrtonosnog virusa – pandemiji lažnih vijesti, ćemo razgovarati sa izvanrednim Ivanom Ivanovićem, poznatim po britkom jeziku, koji će nam otkriti cijenu lažnih vijesti u stanju krize, te da li regionalni mediji imaju dovoljno etike da im odole. Kao šlag na tortu, biznis transformator, Mark Shayler, sa učesnicima će održati tri bombastične radionice na temu promjene ponašanja potrošača, brendova i načina poslovanja i pomoći kompanijama u kreiranju novih (i boljih) modela poslovanja.”

Pandemija je promijenila sve, pa i način na koji radimo. Kako, u ovim uslovima, izgledaju svakodnevne pripreme za BK10? Koji su to najveći izazovi?

“Imajući u vidu da je tim agencije Via Media, organizatora Brending konferencije, zaista odlično etabliran kada je u pitanju koordinacija i upravljanje našim tekućim projektima i organizacija konferencije, ova godina nam zapravo ne predstavlja veliki izazov. Iako smo ograničeni na komunikaciju putem tehnologije, na raspolaganju imamo veliki broj platformi za internu razmjenu informaciju u formi mail-ova, chat-ova, telefonskih i video poziva. Zato naša uska saradnja ni u jednom trenutku nije bila ugrožena. U najvećoj mjeri, tome doprinosi odlična organizacija, fleksibilnost i brzina reakcije članova tima na promjene u poslovnoj okolini.”

Možete li već sada identifikovati prednosti i mane u organizaciji događaja u virtuelnom vs. u stvarnom okruženju?

“U ovom trenutku, teško je razgovarati o prednostima ili mana, obzirom da smo imali samo dvije opcije – da otkažemo ovogodišnju konferenciju i pričekamo „stabilniju“ situaciju ili da reagujemo sada i doprinesemo lokalnoj ekonomiji i njenom bržem oporavku. Ono što se zasigurno istaklo u ovim trenucima jeste činjenica da smo imali jasniji uvid u izvanredno stanje agencijskog tima zaduženog za organizaciju konferencije, obzirom da smo zajednički odlučili napraviti korak koji mnoge globalne konferencije nisu u mogućnosti pratiti.”

Šta će ovogodišnja konferencija poručiti svim brendovima/kompanijama u BiH i šire?

“Najveći svjetski stručnjaci će na ovogodišnjoj konferenciji, kroz konkretne primjere i savjete obezbijediti smjernice za kompanije kako bi se što bolje prilagodile novoj situaciji i iskoristile trenutku krizu za osnaživanje svojih brendova i poslovanja. Tokom pet dana Brending konferencije, kroz svakodnevne online webinare, radionice i intervjue, baš kao i prije 10 godina, neki od najvećih poznavaoca brendova će sa regionalnim kompanijama podijeliti vještine upravljanja, te alate i tehnike za preživljavanje i oporavak ekonomske krize.”