Investicije

Vlasnik Lidla pokreće vlastito rješenje za Amazon Web Services


Lidlova i Kauflandova matična kompanija Schwarz Group odlučila se ući na tržište kojim vlada Amazon pa pokušati prikupiti poveći dio udjela. Pokušat će to pokretanjem vlastite cloud računalne usluge za maloprodajne trgovine “treće strane”.

Ukratko, ono što Amazon Web Services (AWS) radi posljednjih godina te suvereno vlada tržištem, pokušat će njemački velikan. Postalo je to potpuno jasno nakon preuzimanja kompanije Camao IDC, specijalizirane za rad sa softverom te vrste koja je potrebna kako bi se kvalitetnije nadmetalo s Amazonom.

Samo preuzimanje obavljeno je 1. majaa, ali nagađalo se da će do njega doći posljednjih mjeseci. Time se samo potvrdila namjera koju Schwarz Group ima.

Sa preuzimanjem Camao IDC-a stiže 70 stručnjaka za cloud, koji su posebni stručni u “bitnom području digitalizacije”. Barem tako tvrde u njemačkoj multikompaniji koja se žestoko bori s Walmartom, a sad će i Amazonom.

Da je situacija u svijetu bila povoljnija, vlasnik Lidla i Kauflanda uključio bi se na ovo tržište nešto kasnije, ali u ovim uvjetima trebalo je reagirati brzo. Posebno jer sadašnjost za sve u cloudu jest  povoljna, bilježi se rast i otvaraju se nove prilike, najprije jer i dalje mnogi rade na daljinu te se cloud pokazao bitnijim nego ikad prije.

A dužnost pokretanja nove strategije i ulaska na cloud tržište u ovom smislu jest Stefan Herold, koji je u martu ove godine preuzeo odjel za strateško i poslovno upravljanje unutar Schwarza.