Novosti

Prihodi i dobit Mercatora rastu u prvom kvartalu 2020. godine


Prihodi od prodaje Mercator Grupe u prva tri mjeseca 2020. godine povećali su se za 10,8% u odnosu na isti period prethodne godine i iznosili su dobrih 530 miliona eura. Prihodi od maloprodaje Mercator Grupe u tom periodu povećani su za 14,1%, a njegova normalizirana EBITDA (dobit prije kamate, poreza i amortizacije) porasla je za 11,1%.

Kompanija “Poslovni sistem Mercator d.d.“, kao najveća kompanija Mercator Grupe, povećala je prihod od prodaje za 10,3% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, dok je prihod od maloprodaje povećan za 14,8%. U periodu od januara pa do marta 2020. godine, neto prihod Mercator Grupe iznosio je 1,1 milion eura, što je porast od 4,8 miliona eura u odnosu na isti period prethodne godine. U prva tri mjeseca 2020. godine tvrtka “Poslovni sistem Mercator d.d.“ zabilježila je rast neto dobiti za 36,0%, odnosno za 1,8 miliona eura, u odnosu na isti period prethodne godine.

“Pozitivni trendovi u pogledu prihoda, EBITDA (dobit prije kamate, poreza i amortizacije) i neto prihoda, rezultat su uspješnog provođenja poslovne strategije i svih 125 inicijativa našeg plana stvaranja vrijednosti koji se provode na svim tržištima poslovanja grupe. Početkom 2020. fiskalne godine uočili smo snažan trend solidnog poslovanja i profitabilnosti. Samo pravovremena i odgovorna priprema za promjene koje su uslijedile nakon proglašenja epidemije, omogućila je Mercator Grupi da održi pozitivne trendove poslovanja. Danas je Mercator konkurentna kompanija integrirana u lokalnu ponudu, što je prepoznato od strane kupaca i što se odrazilo na rast tržišnih udjela na svim tržištima poslovanja Grupe”, naglasio je Tomislav Čizmić, predsjednik Uprave Mercator Grupe, te dodao:

“Bez obzira na krizu, Mercator Grupa je nastavila sve aktivnosti koje su ključne za njen daljnji i dugoročni uspješan razvoj. U tom smislu, nastavak projekta izgradnje novog logističko-distribucijskog centra u Ljubljani ima najveći prioritet. Mercator Grupa je također nastavila sa širenjem i nadogradnjom svoje poslovne mreže. Važno je da uspješno dovršimo prijenos dionica Mercatora na Fortenova Grupu i na taj način osiguramo stabilnog vlasnika koji će podržati Mercatorov budući rast.”

Uz niz aktivnosti tokom krize, Mercator je pokazao i da je odgovoran dio društva u kojem djeluje. Odmah po proglašenju pandemije, posjetili su preko 30 medicinskih ustanova širom Bosne i Hercegovine, i uručili više od 500 paketa. Uputili su pomoć za socijalno ugrožene porodice na području grada Sarajeva, Timu volontera Sarajevo su omogućili određene popuste za socijalno ugrožene, a posjetili su i najstarije stanovnike Banja Luke sa ograničenim kretanjem, kojima su uručili više od 500 paketa.

“Očito je da je kompetencija za upravljanje raznim tehnološkim, komunikacijskim i prodajnim kanalima u maloprodaji postala ključni sastojak uspjeha. Ovo je jedno od najvažnijih otkrića koje je ova kriza potvrdila“, dodao je predsjednik Uprave Mercator Grupe.