Novosti

Nestlé u prvom kvartalu u BiH ostvario rast od 4,7%


Kompanija Nestle predstavila je putem internet konferencije dobre poslovne rezultate u Bosni i Hercegovini za prvi kvartal ove godine, nove trendove i inovacije u asortimanu, kao i odgovor kompanije na potrebe lokalne zajednice.

Istaknuto je da poslovni rezultati kompanije Nestle za prvi kvartal 2020. pokazuju organski rast od 4,3 posto i stvarni interni rast od 4,7 posto na globalnom nivou, te organski rast od 4,7 posto u Bosni i Hercegovini.

Voditelj prodaje kompanije Nestle za BiH Milan Dukić izjavio je da od njihovih tvornica, pa do lanca opskrbe, svakodnevno rade kako bi osigurali da i dalje zadovoljavaju prehrambene potrebe brojnih porodica u ovim izazovnim vremenima.

“Danas je poslovanje dosta drugačije nego prije tri mjeseca i značajan je porast e-poslovanja i važnosti blizine mjesta kupovine. Kupovine su postale manje učestale, ali obimnije i uz visoku osjetljivost potrošača na cijene. Sve su to smjernice koje određuju nastavak našeg puta, a kojim ćemo se voditi prilikom širenja trenutne ponude i kreiranja prodajnih planova”, dodao je Dukić.

Navedeno je da posljednja istraživanja ponašanja potrošača u regiji ukazuju na povećanje vremena provedenog s porodicom, veliki porast aktivnosti kuhanja, uz koju se veže i korištenje svježih namirnica, te priprema zdravijih obroka.

Kao rezultat toga potrošači će birati prirodne i zdrave proizvode, uz sklonost kupovini proizvoda koji poboljšavaju imunitet ili pridonose zdravstvenoj dobrobiti.

Također, naglašeno je da je implementacijom projekta “Nestle Zdravo!” tokom prethodnih osam godina kompanija u edukaciju osnovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti fizičke aktivnosti uložila pola miliona KM.

Implementacija tog projekta se nastavlja, a u 2020. projekt je obuhvatio 3.200 djece i 1.000 roditelja, iz 32 škole.

“Nestle treba djelovati kao startup te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini”, poručio je za kraj Dukić.