Tema u fokusu

U Njemačku izvezen liskovački kamen u vrijednosti od 50.000 KM


Veliki pad prihoda i dobiti u odnosu na prošlu godinu za čak 107,07 posto imala je zbog pandemije COVID-19 kompanija „Liskovački mozaik“ d.o.o. Cazin, koja se bavi iskopom, prodajom i ugradnjom u svijetu čuvenog liskovačkog kamena.

Niame, prihod kompanije „Liskovački mozaik“ u prvih šest mjeseci ove godine od izvoza liskovačkog kamena u zemlje Evropske unije opao je na 108.000 KM, za razliku od istog perioda prošle godine kada je iznosio 208.000 KM.

Međutim, i pored ovako teške situacije uzrokovane koronavirusom prema riječima Mesuda Šarića, direktora kompanije „Liskovački mozaik“ d.o.o. Cazin, nisu otpustili niti jednog od 17 zaposlenih radnika.

„Trudimo se svim silama održati radna mjesta naših uposlenika i prioritet nam je ovu godinu završiti na pozitivnoj nuli. U prvih šest mjeseci 2020., naš prihod od izvoza kamena u zemlje Evropske unije opao je na 108.000 KM, za razliku od istog perioda 2019. kada je iznosio 208.000KM“, kaže Šarić.

U Njemačku izvezli kamen u vrijednosti 50.000 KM

Kako navodi dalje Šarić, najviše je stao izvoz liskovačkog kamena u Hrvatsku gdje su spjeli poslati samo jedan šleper liskovačkog kamena u vrijednosti 7.000 KM, dok je u 2019. godini vrijednost izvezenog liskovačkog kamena u Hrvatsku iznosio čak 150.000 KM.

„Za razliku od Hrvatske, izvoz našeg kamena u Sloveniju i dalje je dosta tražen i njima smo do sada isporučili šlepere s kamenom u vrijednosti 30.000 KM, dok je prošle godine taj izvoz iznosio 70.000 KM. U Njemačku smo od početka ove godine izvezli liskovački kamen u vrijednosti 50.000 KM“, kaže Šarić.

Poslovna strategija kompanije „Liskovaćki mozaik“ sastoji se, kako tvrdi Šarić, u tome da svake godine napreduju u svom poslu i povećavaju kapacitet proizvodnje, kao i da kupuju moderne mašine, kako bi na taj način osavremenili proizvodnju.

„Planirali smo u 2020. realizirati kupnju novog bagera u iznosu od 150.000 KM, ali smo to odgodili za dogledno vrijeme, kad se sveukupna situacija normalizuje. Takođe, planirali smo i izgradnju nove platforme za rad u krugu preduzća u iznosu od 20.000 KM, ali i to je stalo“, naglasio je Šarić.

Kompaniji „Liskovački mozaik“ klijent je uvijek na prvom mjestu, a ostali bitni faktori u poslovanju su i fleksibilnost u radu, davanje roka isplate dugovanja, redovno plaćanje prema svim poslovnim partnerima.

Prihodi kompanije 335.201 KM u 2019.

„Naš glavni moto je zadovoljstvo klijenata i uposlenika, te da nikad nikom nismo dužni, osim banci, ako u kojem slučaju imamo kredit. Prihodi naše kompanije u 2019. godini iznosili su 335.201 KM, od čega smo imali dobit 109.187 KM. Izvoz je iznosio 196.769 KM i ostvaren je rast poslovanja za 37,2 posto u odnosu na 2018.“, istaknuo je Šarić.

Njihovoj liderskoj poziciji na bh. tržištu najviše je doprinio kvalitetan proizvod, profesionalnost u poslu, poštovanje svih dogovora i izvršenja u datim rokovima.

Firma „Liskovački mozaik“ d.o.o. Cazin osnovana je 2010. godine, firma se bavi iskopom, prodajom i ugradnjom prirodnog kamena liskovca, koji se vadi na površinskom kopu „Šarića brdo“ u mjestu Liskovac, tridesetak kilometara udaljenom od Cazina.

„Liskovački kamen predstavlja prirodno bogatstvo i svojevrsni je brend ovog kraja, jer svojom kvalitetom značajno prednjači, kako u BiH, tako i u Evropi i svijetu. Raznolik asortiman, kako boja kamena, tako i debljina kamena, omogućava širok spektar s aspekta primjene i ugradnje. Osim toga liskovac je ekološki prihvatljiv, dugovječan, otporan na sve atmosfrerske promjene, cijenovno dostupan, pa i moderan sa efektom svjetlucanja, stoga se rado koristi u unutrašnjem i vanjskom uređenju kuća i stanova. Ponosni smo što je liskovačkim kamenom uređeno i turističko naselje na Plitvičkim jezerima“, rekao je Šarić.

Piše: Irena VASIĆ – DOBRIĆ