Novosti

Sweden/USAID FARMA II projekt pokreće kampanju Hrana gurmana


Sweden/USAID FARMA II projekt pokrenuo je danas kampanju za informisanje javnosti pod nazivom Hrana gurmana.

Tokom sljedeća tri mjeseca kampanja će promovisati visokokvalitetne prehrambene proizvode iz cijele BiH, dok će prirodna kozmetika biti promovisana pod srodnim sloganom.

Kriza uzrokovana koronavirusom i višemjesečni prekid rada HoReCa sektora doveli su do velikog smanjenja prodaje i potrošnje delikatesnih i gurmanskih proizvoda koje proizvode mali biznisi.

Male delikatesne trgovine također su zabilježile ozbiljan pad prometa.

Prema Redovnom ekonomskom izvještaju Svjetske banke o zapadnom Balkanu iz proljeća 2020. godine, 72 odsto mikro preduzeća i 66 odsto malih preduzeća na Balkanu izjavilo je da je utjecaj krize bio izrazito negativan na njihovo poslovanje.

Kampanja će stoga promovisati 120 malih biznisa, uključujući 100 poljoprivrednih proizvođača, deset delikatesnih trgovina i deset restorana koji koriste domaće BH proizvode u svojoj kuhinji.

Ovo će pomoći malim biznisima u BiH da se nose s posljedicama pandemije COVID-19 i prošire svoju bazu kupaca.

Nedavna anketa, koju je Valicon proveo tokom pandemije, pokazala je da čak 85 odsto potrošača u BiH smatra da treba kupovati domaće proizvode, 72 odsto ih je navelo da već kupuju više domaćih proizvoda, dok je 50 odsto izrazilo spremnost platiti više za domaći proizvod.

Kampanjom Hrana gurmana, Sweden/USAID FARMA II projekt želi skrenuti pažnju potrošača u Bosni i Hercegovini na neke od najboljih domaćih proizvođača i njihove proizvode.

Cilj je povezati ljubitelje ukusne i zdrave hrane s najboljim proizvodima koje Bosna i Hercegovina može ponuditi, te trgovinama i restoranima koji ih nude.

Kampanja Hrana gurmana promovisati će se na društvenim mrežama i web stranici Sweden/USAID FARMA II projekta www.farmabih.ba.

Kampanja će pričati priče o kvalitetnim proizvodima, njihovom okusu i idejama, mjestima i ljudima koji su doveli do njihovog nastanka.

U narednih nekoliko dana FARMA II projekt objaviti će javni poziv u kojem će pozvati sve BH proizvođače koji ispunjavaju uslove da se pridruže kampanji.

Poziv će biti objavljen na kanalima društvenih medija kampanje i web stranici Sweden/USAID FARMA II projekta.

Kampanja će koristiti sljedeće društvene medije: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube,  LinkedIn.