Franck ima srce: Prodajom vrhunske kafe pomogli ugrožene kategorije stanovništva i medicinare

Franck ima srce: Prodajom vrhunske kafe pomogli ugrožene kategorije stanovništva i medicinare

Prethodna godina za kompaniju Franck Sarajevo d.o.o. bila je i više nego uspješna. Ova kompanija je po prihodima bila prva u svojoj djelatnosti u 2019. godini. Ostvarili su rast u svim kategorijama, a posebno u kategorijama mljevene kafe i čaja.

Rezultati iz prva tri mjeseca ove godine ukazivali su na to da će se pozitivni trend iz 2019. nastaviti i u 2020.godini.

„Naša Jubilarna je među vodećim brendovima na tržištu mljevene kafe i tržišni smo lideri u kategorijama čaja i instant cappuccina. Kao i kod većine kompanija, pandemija uzrokovana koronavirusom uticala je i na naše poslovanje, kako u kanalu trgovine, tako i u HoReCa kanalu koji je bio potpuno zatvoren tokom aprila i maja. No, već vidimo oporavak tržišta i vraćanje na trendove prije lockdowna“, kazao je za Poslovne novine Edin Škaljić, direktor kompanije.

Vrhunski kvalitet kafe

Franck je, podsjetio je, domaća kompanija s pogonima u BiH i proizvodnim kapacitetima koji potpuno zadovoljavaju potrebe potrošača u Bosni i Hercegovini.

Sjedište kompanije je u Sarajevu, a proizvodni pogon Francka za preradu i proizvodnju kafe otvoren je 2008. u Grudama.

Navedena investicija je bila greenfield projekt i do sada je uloženo više od šest miliona KM u proizvodne kapacitete.

Tako su u BiH krenuli s velikim ulaganjima, zapošljavanjem, investiranjem u kontinuirano unapređenje proizvodnih procesa, a time i sa jačanjem bh. privrede.

Proizvodni pogon opremljen je prema najvišim standardima struke gdje se svakodnevno vrši kontrola kvalitete svakog pojedinačnog pakovanja.

Zahvaljujući ulaganjima u razvoj i inovacije, Franck je i u sistemu Halal kvalitete, tako da Franck kafa, čajevi i instant cappuccina posjeduju Halal certifikaciju.

Jubilarna mljevena kafa vodeći je Franckov brend na našem tržištu.

„Vrhunski kvalitet Franck proizvoda je već dugo naš zaštitni znak, a razumijevanje potreba potrošača i naša orijentacija na aktivan angažman kroz investiranje i otvaranje novih radnih mjesta, te razvoj lokalne zajednice predstavlja siguran put u zajedničku budućnost. Kompanija ima tradiciju dugu 128 godina, a to se ogleda u znanju i stručnosti koje posjedujemo, a neke naše prakse koje smo usavršili, kako u proizvodnji tako i razvoju i osiguravanju kvalitete, preuzimaju i
primjenjuju i naši strani partneri. Posebno smo fokusirani i na društvo u kojem poslujemo. Kao odgovoran član zajednice i domaći proizvođač, u Francku se trudimo pokretati i uticati na pozitivne promjene u društvu i stvarati dodatnu vrijednost, kako kroz poticanje domaće proizvodnje, tako i kroz program društvene odgovornosti nastojeći dati svoj doprinos onda kada je to najpotrebnije. Ove vrijednosti posebno dolaze do izražaja u vanrednim situacijama kada je neophodno pružiti podršku i pomoć onima koji u ovome trenutku imaju ključnu ulogu u brizi za cijelo društvo“, istakao je Škaljić.

Tako je Franck u proteklom periodu donirao 20.000 KM za nabavku medicinske opreme Domu zdravlja Grude, gdje kompanija ima proizvodne pogone, te više od 30.000 KM u svojim proizvodima kliničkim centrima u Tuzli, Banjoj Luci, Mostaru i Sarajevu, te Profesionalnoj vatrogasnoj brigadi Sarajevo, kao i udruženju Pomozi.ba, s ciljem pomoći ugroženim kategorijama stanovništva.

Domaće tržište Škaljić je ocijenio kao vrlo konkurentno, što se posebno odnosi na kategoriju mljevene, odnosno turske kafe.

„Tržište ima svojih specifičnosti u odnosu na neke zemlje regije. Naprimjer, u kategoriji turske kafe tržište nije u potpunosti konsolidirano kao u nekim zemljama regije i kod nas postoji veliki broj kompanija različite veličine i snage brendova koje nude svoje proizvode. Konkurenciju bih ocijenio kao zdravu i vrlo aktivnu što je u konačnici dobro za potrošače koji imaju veliki izbor. Također, spomenuo bih da je država dobro odradila svoj dio posla i zaštitila sve nas koji poslujemo u skladu s pravilima od nelojalne konkurencije. Stalo se na kraj švercu sirove kafe na koju se nije plaćala akciza što je za sve nas koji smo radili u skladu sa slovom zakona stavljalo u mnogo nepovoljniju poziciju“, istakao je.

Jubilarna kafa s dva nova okusa

Franck je prisutan u svim zemljama regije, od Hrvatske, Slovenije, Sjeverne Makedonije, Srbije, do Crne Gore i Albanije, i posluju u oba prodajna kanala, a bh. tržište im je posebno važno.

Svako od ovih tržišta, kaže Škaljić, specifično je i konstantno prate želje potrošača, te nove proizvode razvijaju u skladu sa promjenama navika konzumacije i načinu života ljudi.

Uz njihovu najpoznatiju Jubilarnu kafu, istakao je i Franck Classic tursku kafu čija je receptura rađena ciljano prema preferencijama bh. potrošača.

Riječ je o kafi iznimno aromatičnog okusa i mirisa.

U protekloj godini Franck je lansirao čak 23 nova proizvoda čime je potvrdio vodeću poziciju.

„Naša ikonska Jubilarna kafa dobila je dva nova okusa, Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual i to u vakuum pakovanju od 250 grama, a dodatno smo redizajnirali pakovanje Jubilarne kafe pa su na svim pakovanjima dostupne informacije o porijeklu kafe, kompas kojim se komunicira intenzitet okusa, upute za pripremu i ostale vrijedne informacije. Potrošačima smo htjeli omogućiti ispijanje turske kafe i kada su u pokretu pa je tako predstavljen Franck Coffee&GO u tri okusa Original, Intense i Sensual u praktičnom ‘stick’ pakovanju za jednostavnu pripremu ‘on-the-go’. Dakle, dovoljno je kafu preliti vrućom vodom, promiješati i spremna je. Nije je potrebno kuhati u džezvi što je dosta praktično za sve one koji vole aromu prave turske kafe, a nađu se naprimjer na putu pa je mogu skuhati u džezvi. U ovoj kategoriji dodatno smo obogatili premium ponudu sa ‘single- origin’ Colombia i 100% Arabica kafom u vakuum pakovanju od 250 g namijenjenim za istinske ljubitelje savršenog okusa i mirisa visokokvalitetnih zrna kafe“, pojasnio je Škaljić.

S obzirom na rast interesa za brigu o zdravlju, predstavili su i funkcionalne napitke.

Riječ je o liniji instant napitaka s kafom koju čine tri proizvoda Smart, Energy i Protein s dodacima proteina, vitamina ili minerala i dokazanim zdravstvenim prednostima.

I u kategoriji čaja predstavili su novitet – liniju funkcionalnih čajeva – Immune, Detox, Calm, i Energise, također s dodacima vitamina i minerala, namijenjenih podizanju imuniteta, detoksikaciji organizma i uklanjanju stresa i umora.

Uz bogat asortiman kafe i čaja imaju i kompletnu ponudu za HoReCa kanal s espresso brendovima poput Classic i, Bonus, kao i premium espresso brendove Superiore, Stretto i Franck 125 YEARS EDITION.

U skladu s društveno odgovornim usmjerenjem kompanije, njihov Superiore espresso, kafa premium kvaliteta s blendom probranih zrna kafe iz Srednje i Južne Amerike te Azije, nosi certifikat Rainforest Alliance.

To je potvrda da ova kafa dolazi isključivo s plantaža i farmi certificiranih od strane Rainforest Alliance™ organizacije, te potvrđuje ispunjavanje kriterija održive poljoprivrede koja ide u korist farmerskim porodicama koje tu kafu uzgajaju, radnicima, okolišu i klimi.

Bonitetno pouzdana kompanija

„Odlučni smo i dalje ulagati u naše poslovanje i budućnost u BiH i vjerujem da time najbolje pokazujemo i dokazujemo našu predanost bh. tržištu, našim poslovnim partnerima i potrošačima koji su godinama uz nas. Imamo jasnu viziju razvoja poslovanja koja, među ostalim, podrazumijeva i otvaranje radnih mjesta, kao i doprinos poboljšanju ukupne socio-ekonomske situacije, posebno u ovim izazovnim vremenima koja su uzrokovala tektonske poremećaje u cijelom svijetu. Kroz investiciju u proizvodnju investiramo u cjelokupno društvo, ne samo kroz otvaranje novih radnih mjesta već i kroz kulturu razmjene znanja na principu unapređenja proizvodnih procesa i razvojnih potencijala“, potcrtao je.

Franck posjeduje i certifikat bonitetne pouzdanosti koji smo im uručili danas prilikom naše posjete kompaniji u kojoj nas je Edin Škaljić počastio Franck cappuccinom od kokosa i bijele čokolade.

Certifikat bonitetne pouzdanosti je, kako kaže Škaljić, rezultat rada, ulaganja u unapređenje proizvodnih procesa, razvoja i inovacija, te osiguranja vrhunske kvalitete koju ljudi prepoznaju i cijene.

„Ovakva potvrda pouzdanosti djeluje pozitivno i na naše brendove kojima su potrošači lojalni. Vjerujem da smo svojim doprinosom i pokretanjem domaćih proizvodnih kapaciteta dobar primjer jer ovakve investicije doprinose boljoj i stabilnijoj budućnosti. Naši potrošači cijene ulaganja u razvoj domaćih kompanija, izvoznu orijentisanost i stvaranje novih radnih mjesta što daje stabilnost kompletnoj bh. privredi“, zaključio je Škaljić.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.