Tema u fokusu

Hifa Oil Grupacija: Kad postavite zdrave temelje ni rezultati ne izostaju


Hifa Oil grupa pravi godišnji promet od preko 750.000.000 KM, zapošljava preko 650 radnika, a tri kompanije u sklopu grupacije su prvoplasirane po prihodu u 2019. godini

Jedanaest kompanija (Eurometali, Euroroal, Euroroal Hrvatska, Eurostil, Petrobit, Bitrol Slovenija, Hifa OIL CG, LB profile BiH/GMBH, LB Window, Eurofly) posluje u sklopu Hifa Oil grupacije i svaka od njih je itekako uspješna. Shodno tome, dijapazon poslovanja grupacije i tržišta na kojima djeluju je jako širok, sežući od distribucije nafte i naftnih derivata, metala i obojenih čelika, rosfraja i aluminja, nehrđajućih čelika, proizvodnje i prodaje PVC stolarije, distribucije peleta i briketa, snabdijevanja i distribucije JET goriva na aerodromima, do ground handling operacija.

Rezultati za pohvalu

Sve njihove djelatnosti, iako različite i disperzirane, vežu se za osnovni moto Hifa Oil grupacije – “Energija koja pokreće” koji je, kako kažu, odabran s razlogom.

Euro-Stil, Euro-Roal i Euro-Metali prvoplasirane su firme u svojoj djelatnosti po prihodu u 2019. godini, a sve je to, kako je za Poslovne novine kazala Sumeja Ahmetlić, direktorica marketinga grupacije, rezultat iste strategije, metodologije i sistema poslovanja koji su krenuli od Hifa Oila.

„Naša strategija je brzina, kvalitetno prilagođavanje novonastalim situacijama na tržištu, timski duh i uigrana ekipa te jasan cilj bez osvrtanja na ostale i maksimalna posvećenost. Kroz osamnaestogodišnje poslovanje u teškim uslovima smo dokazali da u svakom momentu možemo prevazići sve tržišne izazove. Fokusirani smo na ono što radimo i da to radimo najbolje. To je ujedno i naš light motiv koji su partneri prepoznali“, kaže Ahmetlić.

U protekloj godini ostvarili su najbolje rezultate u svim kompanijama i dobili najprestižnije nagrade u sklopu projekta 100 najvećih. „Pečat 100 najvećih“ dobili su kao kompanija koja je ostvarila rast po svim parametrima mjerenja. Ova godina je zbog anomalija prouzrokovanih pandemijom COVID-19 fokusirana primarno na stabilizaciju poslovanja, jačanje tržišne pozicije te nametanje novih vrijednosti koje su prilagođene novonastalim situacijama koje mogu postati i standardne u poslovanju u narednom periodu.

„Pandemija koronavirusa unijela je promjene u svim sferama života i poslovanja, a naftna industrija je poslije hotelijerstva i turizma jedna od najpogođenijih. Svjedoci smo i činjenice da je barel nafte u jeku krize iznosio 20 dolara i tako se spustio na najnižu razinu u proteklih osamnaest godina. Strategijom poslovanja u kriznim situacijama definirali smo i usavršili tehniku adaptacije u vanrednim okolnostima te iskoristili sve alternative kojima smo raspolagali u datom momentu kako bismo opskrbili tržište neophodnim sirovinama i uvjerili partnere u sigurnost poslovanja sa našom grupacijom“, poručuje Ahmetlić.

Pouzdanost

Iako im je bilo dosta teško, u ovoj grupaciji u proteklom periodu nije bilo otpuštanja niti jednog radnika niti zaustavljanja procesa rada. Tako su još jednom pokazali da je pouzdanost jedna od primarnih karakteristika njihovog poslovanja.

“I dalje ćemo biti proaktivni u projektu maloprodaje, koji je u sklopu Hifa Oila zaživio prije dvije godine, nastavit ćemo sa širenjem maloprodajne mreže u van granica BiH, kao i sa širenjem Isomax partnerske mreže, koja trenutno broji 15 partnerskih kompanija. Ukupan broj benzinskih pumpi koje su u svoju ponudu uvrstile i Isomax aditivirano gorivo kreirano sa francuskim Totalom je 44. U najavi je i privođenje kraju radova na naftnom terminalu u Prijedoru koji će svojim skladišnim kapacitetom od 18.000.000 litara biti dodatna podrška i faktor bezbjednosti za poslovanje Hifa Oila, te povećanje skladišnih kapaciteta za JET gorivo. Kompanija Euroroal, nakon otvorenja kompanije Euroroal Hrvatska, također planira sa širenjem svoje prodajne mreže na tržište Crne Gore, dok kompanija Eurometali planira dodatne investiciju u tehnologiju i alate u sklopu Steel centra u Doboj Jugu“, kaže Ahmetlić.

Hifa Oil je kompanija koja posluje na 11 evropskih tržišta, a vlasnici su kompanija u Sloveniji, Njemačkoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori. Njihov cilj disperzije poslovanja u više branši kao i samostalnost kćerki kompanija unosi dodatni faktor stabilnosti za majku kompaniju.

„Na ovako zdravo postavljenim osnovama za rad rezultati ne izostaju. Možemo reći da smo itekako ponosni na tok razvoja grupacije. Potrebno je jako mnogo truda kako bi se stvorio tim koji ima zajedničku viziju. Mi smo to uspjeli zahvaljujući vanrednoj posvećenosti izuzetno sposobnih mladih osoba koje su u sklopu naše grupacije pronašle pouzdanost, stabilnost i porodicu“, zaključila je Ahmetlić.


Poslovne novine