Tema u fokusu

Započeli biznis u doba pandemije i nadmašili očekivanja – Fresh Mendil


U doba pandemije i svih faktora koje nam je sa sobom donijela, briga o higijeni je prestala biti samo individualna stvar, nego obaveza prema društvu.

Svjedoci smo zatvaranja firmi, nizom otkaza zbog krize koja je prouzrokovana virusom, kako u državi tako i u svijetu, ali bilo je onih koji su uprkos svemu bili hrabri i odlučili započeti novi biznis.

Jedna od takvih firma je Fresh Mendil, koja se bavi specijalizovanom izradom vlažnih maramica.

Prema riječima odgovornog lica Mehić Amina, svrha otvaranja je bila da se tržištu ponudi nešto novo.

Cilj je bio da se ponudi nešto novo i drugačije. Fresh Mendil se bavi specijalizovanom izradom pojedinačnih vlažnih maramica, ali ono što plijeni interesovanje jeste mogućnost da naši klijenti logo svoje firme prenesu na ambalažu. Ideja je jako dobro prihvaćena, interesovanja su velika, što govori i sam broj naših klijenata iz dana u dan”, kazao je Mehić.


Kada je osnovana firma Fresh Mendil?

“Firma je osnovana je 2020. godine, sa sjedištem u Sarajevu, a sa svojim radom počela je u julu. Optimizam je bio taj koji je ovu ideju sproveo u djelo i nakon četiri mjeseca poslovanja, zabilježeni su odlični rezultati i naša očekivanja su nadmašena”.


Recite nam nešto ukratko o vašoj firmi?

“Pored svoje primarne namjene koju imaju maramice, ovo je i izvrstan marketinški potez za promociju biznisa. Osim niza restorana, naši zadovoljni klijenti su i banke, farmaceutske kompanije, poliklinike, osiguravajuća društva, hoteli, a ono što nas posebno raduje jesu i interesovanja koja stižu iz regije i zapadnih zemalja. Povodom predstojećih izbora, suradnju smo ostvarili i sa političkim strankama te u sklopu materijala za predizbornu kampanju možete vidjeti i naše maramice”.


Šta nam možete reći o procesu rada i samim materijalima?

Naše maramice izrađene su od prvoklasnog materijala, rađene su na bazi destilovane vode u kombinaciji sa mirisom po želji naših klijenata. Ono što je jako bitno, jeste činjenica da je cjelokupan proces izrade po visokim sanitarno higijenskim standardima”.

Mehić je na kraju dodao da je njihov cilj ujedno i prevencija širenja zaraze i shodno tome planiraju još noviteta, a o tome će klijenti biti obaviješteni na njihovom web portalu kao i na društvenim mrežama.

Poslovne novine