Industrija

Giving Friday: Uz podršku kupaca dm osigurao 8.150 obroka u narodnim kuhinjama širom BiH


Da je moguće kupovati i činiti dobro i ove godine pokazala je aktivnost Giving Friday koju je dm realizirao uz podršku svojih kupaca, a u okviru koje je osigurana donacija od 35.958 KM za narodne kuhinje širom BiH.

Ovom donacijom osigurano je 8.150 obroka u narodnim kuhinjama u 25 mjesta širom BiH tokom mjeseca decembra.

I ove godine naišli smo na veoma pozitivne reakcije i odaziv naših kupaca na drugačiji pristup tzv. Black Friday-u, koji je u dm-u poprimio novi smisao, a to je darivanje. Drago nam je da smo uspjeli obezbijediti 8.150 obroka u prazničnim danima za korisnike narodnih kuhinja širom BiH te tako pomoći zajednicu u kojoj poslujemo i čiji smo dio. Stoga se zahvaljujem i našim kupcima koji su svojom kupovinom na Giving Friday u dm-u podržali donaciju u iznosu od 35.958 KM“ izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a BiH.

Podsjećamo, posljednji petak u novembru, koji je širom svijeta poznat kao Black Friday – dan velikih sniženja, u dm-u je već tradicionalno Giving Friday – dan za darivanje, kada iznos od 5% ukupnog dnevnog prometa dm izdvaja za podršku radu narodnih kuhinja tokom decembra.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 14 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 768 zaposlenika i 78 prodavnica u 44 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2019/20. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 199,6 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je više od 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.