Tema u fokusu

Grafo Komerc će proširiti asortiman kancelarijskih fotelja i stolica


Banjalučko preduzeće Grafo Komerc osnovano je 2000. godine, a djelatnost preduzeća zasnovana je na veleprodaji kancelarijskog i školskog pribora, kompjuterske i biro opreme, poslovne i putne galanterije, te kancelarijskih fotelja i stolica. U prodajnom asortimanu imaju nekoliko hiljada artikala renomiranih svjetskih i domaćih proizvođača. U ponudi, pored navedenog, imaju i veliki izbor fotokopirnih aparata, multifunkcionalnih uređaja, štampača i faks aparata poznatih svjetskih brendova.

Ozbiljno preduzeće

Ono što ovo preduzeće izdvaja od konkurencije, kažu, jeste konstantna snabdjevenost, visok kvalitet ponuđenih artikala, kao i brzina i kvalitet usluge. Cilj im je zadržati stečeno povjerenje i ugled, učvrstiti dosadašnja i stvoriti nova partnerstva sa domaćim i inostranim partnerima, te dodatno poboljšati kvalitet usluge i uvećati udio poslovanja na tržištu.

„S obzirom na to da smo od male porodične firme tokom prethodnih godina prerasli u ozbiljno preduzeće sa značajnim brojem zadovoljnih kupaca, može se reći da smo zadovoljni onim što smo do sada postigli. Naravno, uvijek ima prostora za napredak i pored dosadašnjeg uspjeha možemo ostvariti mnogo veće ciljeve, te se trudimo da konstantno poboljšavamo i proširujemo asortiman artikala iz ponude, kao i da dodatno poboljšavamo kvalitet usluge“, kazao je za Poslovne novine Mirko Batar, direktor preduzeća Grafo Komerc.

Prethodna godina za njih je bila specifična, ali su ipak uspjeli da zadrže poslovanje na nivou prethodnih godina, te da većim dijelom ostvare planove. Tako su većinu planiranih poslova uspješno završili, a zadržali su i broj radnika na istom nivou kao i u 2019. godini, jer ni tokom pandemije nisu otpuštali.

Dovoljne zalihe

„Nismo imali problema sa isporukama robe s obzirom na to da smo se trudili da u skladištu u svakom trenutku imamo dovoljne zalihe robe, što nam je omogućavalo da na vrijeme izvršavamo obaveze prema kupcima“, istakao je Batar.

U planu i za ovu godinu imaju da zadrže postojeće kupce, te da poboljšaju svoju ponudu.

„U planu nam je i proširenje asortimana kancelarijskih fotelja i stolica, kao i još nekih proizvoda za kancelariju, te se nadamo da ćemo u tom pravcu ostvariti veoma dobre rezultate, s obzirom na to da robu uvozimo direktno i da istu u svakom trenutku imamo u značajnim količinama na lageru, što nam omogućava brzu i kvalitetnu isporuku, a što je preduslov za uspješno poslovanje“, zaključio je Batar.

Piše: (Minela Pamuk)