Tema u fokusu

Kongresni servisni centar Sarajevo: Kvalitet je i dalje naš najbolji poslovni plan


Priznata agencija za pružanje usluga pismenog i usmenog prevođenja i profesionalnu organizaciju konferencija, Kongresni servisni centar d.o.o. Sarajevo u 2021. godini nastavlja realizaciju četiri kapitalna međunarodna projekta vrijedna 19 miliona eura.

Kako bi očuvali svoju konkurentnost u vrijeme pandemije COVID-19, u Kongresnom servisnom centru (KSC) u Sarajevu brzo su prihvatili novi trend poslovanja, prebacujući planiranje i održavanje događaja na online platforme.

Prema riječima Selme Totić-Redžepagić, direktorice Kongresnog servisnog centra d.o.o. Sarajevo, cilj im je bio sačuvati radna mjesta i u tome su uspjeli.

Svjesni smo da poslovni uspjesi ne određuju jednu godinu, već nam ostaju kao podsjetnik da naredna može biti još bolja. Iako očekujemo da će 2021. godina i dalje biti nestabilna zbog pandemije, fokusirati ćemo se više nego ikada na povećanje prihoda i prodaju. Vjerujemo da će zahvaljujući vakcinaciji, svijet početi da se otvara, a time i mobilnost ljudi, putovanja i organizacija susreta za koje stojimo na raspolaganju. Planiramo da kvalitet i dalje bude naš najbolji poslovni plan, a preporuke klijenata naša najbolja reklama“, kaže Totić-Redžepagić.

Četiri kapitalna međunarodna projekta – 19 miliona eura

Prioritet u poslovanju Kongresnog servisnog centra u ovoj godini biće nastavak realizacije četiri kapitalna međunarodna projekta ukupne vrijednosti 19 miliona eura. Dva od pomenuta četiri projekta trebala bi biti okončana u 2021. godini.

Prvi od ovih projekata radimo za EASO (European Asylum Support Office) tzv. LOT 5-, a odnosi se na pružanje usluga organizacije za događaje koji će se održati u Albaniji, BiH, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu, Crnoj Gori i Srbiji. Vrijednost ovog projekta je 800.000 eura i trebao bi biti okončan u oktobru 2021. Također, u avgustu ove godine trebao bi biti okončan i naš drugi projekt Integrirane komunikacijske usluge, usluge upravljanja događajima i putovanjima – EU-LISA/ Lot 3, vrijedan 2,5 miliona eura“, istaknula je Totić-Redžepagić.

Ostala dva projekta, kako navodi dalje Totić-Redžepagić, trebala bi biti okončana u naredne četiri godine.

Realizacija projekta Lot 2 – Logističke usluge za poslovna putovanja i sastanke za ECDC – European Centre for Disease Prevention and Control, koji je započeo u martu 2019. i košta 15,5 miliona eura, trebala bi biti okončana u martu 2022. godine. Četvrti projekt Usluge za podršku ETF (European Training Foundation ) projektnim aktivnostima u Republici S. Makedonija započeli smo u martu 2020. i trebao bi biti okončan u martu 2024. godine, a budžet ovog projekta je 150.000 eura“, tvrdi direktorica KSC-a.

Kongresni servisni centar Sarajevo član je Grupacije Kongresni servisni centar osnovane 1999. u Skoplju, Sjeverna Makedonija. Cilj ove Grupacije je klijentima garantira kvalitet i blagovremeno pružanje usluga, kao i da pomogne u internacionalizaciji njihovog poslovanja u lingvističkom smislu. Grupacija Kongresni servisni centar je 2001. otvorila podružnicu u Beogradu, a 2012. otvara podružnicu i u Sarajevu. Grupacija kasnije otvara svoje podružnice u Albaniji 2017. i Bugarskoj 2018. godine.

Full service usluga

Pored pružanje usluga pismenog i usmenog prevođenja na svim svjetskim jezicima, naše poslovanje obuhvata i upravljanje skupovima (konferencijama, radionicama, forumima, simpozijima), pri čemu preuzimamo ulogu konsultanta i stavljamo naše osoblje i infrastrukturu na raspolaganje našim klijentima. Nudimo full service uslugu, koja podrazumijeva kompletnu organizaciju i pomoć u svakoj fazi, od iniciranja i pripreme do realizacije događaja“, objašnjava Totić-Redžepagić.

Portfolio klijenata Kongresnog servisnog centra u Sarajevu čine institucije sa svih nivoa vlasti u BiH, zatim međunarodne organizacije, nevladine organizacije, privatne firme, notarski i advokarski uredi itd.

Vjerujemo da su mnogi od njih prepoznali naše ključne vrijednosti od kojih bih prije svega istakla pouzdanost, jer dogovorene poslove završavamo na vrijeme. Također, istakla bih i našu povjerljivost i brzu i efikasnu uslugu, posebno u hitnim situacijama kada je potrebno pronaći adekvatnog prevodioca ili uraditi hitan prevod. Posjedujemo odličnu arhivu, pa klijenti u svakom momentu mogu zatražiti kopiju ranije prevedenog dokumenta itd.“, istaknula je direktorica KSC.

U KSC-u nastoje da profesionalnost održe na najvišem nivou i zbog toga konstantno osluškuju potrebe svojih kijenata, unapređuju svoje usluge i prate trendove novih tehnologija u branši. Svojim klijentima dostupni su 24 sata u sedmici, a ukoliko posao zahtjeva na raspolaganju su i vikendima.

Samim tim što smo prisutni u regiji putem naših podružnica, daje nam mogućnost da recimo jednom brandu ili jednoj organizaciji, koja je također prisutna u istim zemljama, budemo partner i podrška kada su u pitanju naše usluge. Nudimo razumijevanje, smislenost i preciznost. Rješavamo probleme našim klijentima i dodajemo nove vrijednosti, a formula vodilja nam je problem-rješenje-vrijednost“, pojašnjava Totić-Redžepagić.

Misija Kongresnog servisnog centra u Sarajevu je postati vrhunski organizator događaja i pružatelj usluga pismenog i usmenog prevođenja, tako što će održavati najviši nivo kvaliteta usluga i nuditi profesionalno savjetovanje.

Piše: (Irena Vasić-Dobrić)