Tema u fokusu

Zahvaljujući novoj LRC platformi izrada kvalitetnog plana prodaje nikad nije bila jednostavnija


Različite procjene o tome koliko će trajati ekonomski oporavak i neizvjesnost zbog najave novog talasa pandemije koronavirusa samo dodano pogoršavaju cijelu situaciju.

Upravo zbog toga raste važnost valjanih poslovnih analiza i informacija, koje postaju  značajan resurs za svaku kompaniju i pripremu njenih ključnih razvojnih strategija i planova u 2021. godini.

Prema riječima Jadranke Kuljanin, direktorice LRC d. o. o. Sarajevo, najveće i najstarije bonitetne agencije u BiH, potreba za provjerom boniteta kompanija postala je veća nego ikada.

Živimo u vremenu kada se dešavaju brze promjene na tržištu i važno je biti informisan i pratiti stanje na tržištu. Obradom i analizom podataka preko platforme LRC BIS kompanije mogu dobiti jednu potpunu novu dimenziju finansijskih informacija, koja im pruža detaljan uvid u poslovanje njihovih klijenata, a takve informacije su dostupne jednim klikom. Međutim, i pored toga što već 21 godinu postojimo i djelujemo na području BiH, uvijek me iznenadi da pojedine kompanije uopšte ne znaju da postojimo i da im vrlo lako mogu biti dostupne informacije od velike važnosti u svakodnevnom poslovanju“, kaže Kuljanin.

 

Jedna od prednosti nove LRC platforme je da vaši klijenti pomoću nje mogu doći do novih kupaca. Recite nam više o tome?

 Nova LRC platforma nudi puno alata pomoću kojih klijenti mogu doći do liste kompanija za koje unaprijed znaju da su sigurne i pouzdane. Postoji niz opcija da unesu parametre koji su njima interesantni, kao što su djelatnost, prihod, status računa, ocjena boniteta, regija… i da u roku od minut imaju jasan pregled i broj takvih kompanija u BiH. Zahvaljujući novoj LRC platformi izrada kvalitetnog plana kretanja prodaje nikad nije bila jednostavnija.“

 Šta savjetujete klijentima kako da naprave kvalitetan plan prodaje za 2021. godinu?

 Prvi korak pripreme i izrade kvalitetnog plana prodaje za 2021. godinu jeste napraviti analizu postojećih kupaca. Kako se pod uticajem pandemije koronavirusa mijenja stanje na tržištu, mijenja se i poslovanje privrednih subjekata. Kompanije koje su bonitetno pouzdane manje će osjetiti uticaj pandemije na svoje poslovanje. Stoga je naš savjet klijentima da  provjere da li su njihovi klijenti u grupi bonitetno pouzdanih kompanija.“

Koje su prednosti provjere boniteta kompanija preko LRC platforme?

 Prednost provjere preko LRC platforme jeste u tome što zainteresovani klijenti ne dobijaju  samo podatke o završnim finansijskim izvještajima krunisanim ocjenom boniteta već i jako značajne podatke o nekreditnim dugovanjima njihovih poslovnih partnera, kao i trenutnom statusu transakcijskih računa i historiji promjena statusa transakcijskih računa. To svakako daje jednu kompletniju sliku poslovanja njihovih poslovnih partnera, koja ne obuhvata samo suhoparne finansijske podatke. Ukoliko je našim klijentima potrebna detaljnija analiza, na platformi LRC-a se nalaze i završni finansijski izvještaji u proteklih 10 godina.“

Zbog čega je vašim klijentima bitna usluga monitoring statusa transakcijskih računa?

 „Svim korisnicima LRC platforme preporučujemo da aktiviraju uslugu monitoring statusa transakcijskih računa kako bi u svakom momentu imali informaciju da li se dešavaju neke promjene kod njihovih klijenata. Ukoliko aktiviraju uslugu monitoringa statusa transakcijskih računa i preko LRC platforme dobiju informaciju da je blokiran račun kompanije sa kojom dugo posluju, to je prvi signal da budu oprezni kod slijedećeg naloga davanja robe. Ili, na primjer, u slučaju da je klijent tužio kompaniju s kojom posluje ali ne može naplatiti svoja sredstva jer je glavni račun te kompanije blokiran. Ukoliko se eventualno desi aktiviranje računa te kompanije, obavijest LRC-a o tome odmah stiže na e-mail klijenta kako bi mogao  obavijestiti svog advokata i poduzeti neophodne mjere da dođete do naplate.“

Uz pomoć LRC platforme korisnici lako mogu pronaći i „blizance“ njihovog top klijenta, zar ne?

 Vrlo jednostavno, treba da odaberu opciju analiza top klijent/dobavljač, unesu naziv kompanije koja im je dobar klijent i u roku nekoliko sekundi imaju pregled koliko je ukupno takvih kompanija u BiH, kakav je njihov status transakcijskih računa, kao i ocjena boniteta.“

Kakve su mogućnosti za širenje prodajne mreže vaših korisnika putem LRC platforme?

 Praćenjem liste novoosnovanih kompanija korisnici LRC platforme također dobijaju  dodatne mogućnosti za širenje njihove prodajne mreže. Naime, na taj način mogu biti prvi koji će se novoosnovanoj kompaniji javiti ponudom svojih usluga. Liste novoosnovanih kompanija LRC-a vrlo lako se sortiraju po gradovima i željenoj djelatnosti.“

Vaši korisnici mogu pristupati i izvještajima o poslovanju klijenata u regionu?

 Da, korisnici nove LRC platforme sada mogu pristupati i izvještajima o poslovanju kompanija iz regiona (Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore, Albanije i Makedonije). Nova platforma omogućava  našim korisnicima da uz jednostavan pregled posluju sa manje rizika i da reaguju na vrijeme kada su u pitanju promjene u poslovanju njihovih klijenata. A da bi brže i lakše došli do potrebnih informacija, tu je uspješan LRC tim koji je odlična podrška i stoji im na raspolaganju preko besplatne info linije 0800 201 22. Postoji japanska poslovica koja kaže: ‘Niko od nas nije pametan toliko koliko svi mi zajedno’, zato je naš tim sam po sebi dobitna kombinacija. Naš moto je: LRC – mi kreiramo znanje!“

Piše: (Irena Vasić-Dobrić)