Tema u fokusu

Metromedia u 2021. ulaže milion KM u LED displeje


Tokom 25 godina uspješnog poslovanja u BiH, regionalna kompanija Metromedia Group je  svojim inovativnim tehnološkim rješenjima u oblasti outdoor oglašavanja udahnula duh savremenosti  u više od stotinu gradova u BiH u kojima djeluje.

Bili su prva branša na kojoj se početkom pandemije „rezao” budžet stalnih i potencijalnih klijenata. Ali, iako je protekle godine imala ogromne troškove u svom poslovanju, Metromedia Group je započela tehnološki ciklus modernizacije, koji nastavlja i u 2021. godini.

Preko svoje sestrinske kompanije Metromedia BH, lidera u outdoor oglašavanju i jedinoj mreži koja ima nacionalnu pokrivenost u BiH, Metromedia Group uložit će značajna sredstva u infrastrukturne objekte u brojnim gradovima u BiH.

Prema riječima Gorana Ćorića, predsjednika Uprave Metromedia Group, najveći iznos sredstava u 2021. godini uložit će u redizajniranje LED ekrana.

Započeli smo ciklus tehnološke modernizacije i u ovom je trenutku procjena da će naša minimalna ulaganja u LED ekrane u 2021. godini iznositi preko milion KM. Osim toga, u ovoj godini planiramo značajna sredstva uložiti i u infrastrukturne objekte u brojnim gradovima, poput gradskog mobilijara, autobusnih nadstrešnica, klupa, kanti za otpatke, LED info ekrana itd.“, istaknuo je Ćorić.

Koji je glavni cilj koji želite postići ovim ulaganjima u infrastrukturne objekte u bh. gradovima?

Naš je cilj pozvati nadležne institucije u gradovima da izbjegnu ulaganje u navedeno, da novac preusmjere u druge svrhe, a da mi uložimo finansijska sredstva u te objekte, da ih održavamo i eksploatišemo u dogovorenom periodu. 

Filozofija naše kompanije je da budemo društveno odgovorni, ali da pored toga imamo i profit, jer bez toga posao i buduće investiranje ne može napredovati.

Kako ocjenjujete poslovanje Vaše kompanije u protekloj godini i šta ste poduzeli kako biste održali poslovanje u ovom teškom periodu?

Naše poslovanje u 2020. je umanjeno za 25% u svim aspektima. Nadamo se jednoj finansijskoj injekciji u 2021. godini.

Kada imate posao u kojem prema državi platite višemilionske koncesije i takse za oglašavanje, a većina oglašivačkih aktivnosti prestane, kao što se desilo početkom 2020. godine, tada se počnete baviti kriznim menadžmentom. Prva smo branša na udaru za rezanje budžeta i zadnja u stabilizaciji, imamo ogromne troškove i odluku države da nam rad nije zabranjen pa stoga nemamo nikakve olakšice, kao ni manje troškove, a imamo itekako umanjene prihode.

Stoga smo iskoristili vrijeme i izvršili sveobuhvatnu reparaciju naše cjelokupne mreže. Tako danas s ponosom možemo reći da Metromedia ima redizajniranu mrežu sa novom LED rasvjetom, koja reklamne poruke naših oglašivača ističe na novi i itekako vidljiviji način.

Izrađivali smo nove planove i ušli u tehnološku modernizaciju, koja će se tek vidjeti u narednom periodu, bavili se analizama našeg ali i poslovanja konkurencije. Najvažnije od svega je da se nismo dali pokolebati. Shvatili smo situaciju s pandemijom kao jedan reset koji je bio prijeko potreban.

Da li ste uspjeti realizovati sve planirano u godini koja je iza nas?

Oduvijek smo težili da imamo svoju prepoznatljivost, izražen vizuelni identitet i da objekti  na kojim vršimo oglašavanje za naše klijente budu dostojni brendova koji se oglašavaju.  Ovo kod nas nije lako održati, jer postoje firme koje svoje znanje usmjere na kopiranje i ponavljanje onog što rade lideri na tržištu.

Da bismo zadržali kvalitet objekata i pomenutu prepoznatljivost, u 2020. godini smo investirali značajna novčana sredstva u repariranje gotovo 500 objekata koji su dobili novu, prepoznatljivu tamnosivu boju sa ugrađenim prosvijetljenim logotipom Metromedia u stubnom nosaču.

Koje vrste usluga pružate na bh. tržištu?

Vrlo smo specijalizirani i fokusirani na kategoriju outdoor oglašavanja, suština je da prenosimo poruke koje se nameću svojom pozicijom, dominantnošću i jednostavnošću. Da bismo sve ovo postigli, moramo biti prisutni na svim lokacijama na kojima postoji frekvencija ljudi. S tim u vezi, prisutni smo na autobuskim stajalištima sa city light objektima ili brendiramo cjelokupna stajališta sa svim ekstenzijama i kreacijama po želji klijenta.

Bilboardi i bigboardi, kao bazični načini outdoor oglašavanja, se dopunjuju sa velikim reklamnim površinama na fasadama, kao i statusnim reklamama na krovovima zgrada u obliku 3D slova. Uz sve ovo, počeli smo sa razvojem LED ekrana kao nove vrste medija.

Zahvaljujući efikasnosti i pouzdanom poslovanju prepoznati ste kao jedan od najboljih poslovnih partnera u svojoj branši u BiH. Recite nam nešto više o tome.

Moramo naučiti i razumjeti posao naših partnera kako bismo uopšte mogli raditi za vas – ovo je pravilo koje ne smijemo zaboraviti ako se želimo baviti marketingom. Metromedia, sa svojim sestrinskim kompanijama, ima ogromno iskustvo u drugim uslužnim djelatnostima i poslovima. Imamo jasno viđenje šta je potrebno da jedan brend dospije do svog kupca a, uzimajući u obzir činjenicu da na tržištu postoji veliki broj različitih medija, to jednostavno nije lagan posao.

Mi u našem potencijalu imamo medije koje ne možete zaobići, ugasiti, prebaciti na drugi program ili ignorisati u bilo kom smislu, znamo koliko ljudi vidi našu oglasnu površinu u toku dana, znamo i strukturu ciljane grupe u skladu sa lokacijom koju dajemo u zakup.

Dakle, godinama smo učili i sad možemo reći da to znanje, naša poziciju na tržištu, kao i opredjeljenje da klijent ima najbolju uslugu, čini Metromediju pouzdanom kompanijom i dobrim poslovnim partnerom.“

Kakva su Vaša očekivanja u ovoj godini?

Ukoliko se 2021. godina prihodima vrati na nivo 2019., bit će zadovoljavajuća za sve iz marketing industrije. Treba vjerovati u to, uz želju društva da se vrati starim navikama nakon epidemije, da se poveća kupovna moć i potrošnja, što bi nam, u konačnici, svima donijelo stabilnost u poslovanju. No, mi nećemo sjediti i čekati, radit ćemo punom parom i spremni dočekati novi početak kako bismo dalje i više spajali brendove i ljude.

‘Prenosimo poruke koje stvaraju želje’

U proteklih 25 godina Metromedia BH se pozicionirala kao lider u kategoriji vanjskog (outdoor) oglašavanja u BiH, što, u principu, i jeste naš osnovni posao. Naši klijenti i čitava medijska industrija još nas prepoznaju pod imenom Metropolis, a za posao kojim se bavimo imamo običaj reći da ‘prenosimo poruke koje stvaraju želje’.

Gotovo da ne postoji brend koji je imao oglašivačke aktivnosti u BiH a da nije svoju komunikaciju realizovao i preko naše mreže. U svom portfoliju imamo najrasprostranjeniju mrežu u BiH, veliko iskustvo i znanje i jasno znamo šta je to potrebno našim klijentima da bi bili vidljivi.

Poslujemo kao regionalna kompanija Meromedia Group, a u BiH imamo skoro 40 zaposlenika, iako priroda našeg posla podrazumijeva i konstantno angažovanje kooperantskih firmi“, kaže Ćorić.

Piše: (Irena Vasić-Dobrić)