Tema u fokusu

Radio Posušje obogatio ponudu za klijente, uz radio i LED billboardi na prometnim mjestima


U protekloj godini proširili su svoje usluge nabavkom Led ekrana, visoke kvalitete, koji je smješten na atraktivnoj lokaciji u centru Posušja, te su time svojim partnerima pružili mogućnost i vizualnog oglašavanja.

Radio Posušje ima tradiciju od 1984. godine i prva je radio postaja koja se oglasila na području današnje županije Zapadnohercegovačke.

S iznimnom tradicijom, iznimnom programskom i tehničkom ekipom koja svaki dan kreira kvalitetan program, pokrivamo područje od grada Mostara, preko nizinske Hercegovine, Livna, sjeverne Hercegovine. Premašujemo ono što kažu da jesmo, a to je lokalni radio. Pokrivamo jednu široku regiju i u kombinaciji sa kvalitetnim programom mislim da smo izuzetno privlači i našim poslovnim partnerima, odnosno oglašivačima“, kazao je za Poslovne novine Vedran Majić, predsjednik Nadzornog odbora Radija Posušje.

Četiri odašiljača i preko 200.000 slušalaca

Protekla godina i za njih je, potvrdila nam je to direktorica radija Marija Đerek, bila „u najmanju ruku neočekivana“. Početkom pandemije osjetili su značajan pad oglašavanja, što je za posljedicu imalo i pad prihoda.

Ipak, tijekom ljeta situacija se djelomično stabilizirala. Kraj poslovne godine dočekali smo sa nižim prihodima od marketinga u odnosu na 2019., no zahvaljujući akumuliranoj dobiti iz 2019. i racionalizaciji troškova, niti u jednom trenutku isplate plaća djelatnicima nisu došle u pitanje“, kazala je Đerek.

Proljetni val Covida i lockdown od skoro tri mjeseca smanjili su stopu oglašavanja i do 70 posto. U nastavku godine uspjeli su djelomično normalizirati poslovne odnose sa klijentima. Prilagodba je, kaže Đerek, uključivala i korigiranje cijena usluga oglašavanja, imajući puno razumijevanje za poslovne partnere i situaciju u kojoj su se svi našli.

Pet je stalno uposlenih djelatnika, te još tri koja povremeno angažuju. Otpuštanja nije bilo u proteklom periodu, a nadaju se da do toga neće ni doći.

Kada su u pitanju projekti na kojima smo do sada radili, nekoliko je njih na koje smo posebno ponosni. Prije svega, to su ljudi koje i nakon 20-30 godina rada drži entuzijazam i izuzetna predanost ovom poslu. U financijskom smislu ponosni smo na stabilnost poslovanja, što je na siromašnom bh. tržištu, pogotovo u vrijeme nepredvidivih situacija, uspjeh. U programskom smislu među rijetkim smo postajama u Hercegovini program počeli proizvoditi izravno s terena, kroz prijenose uživo. U tehničkom, jedno od dostignuća je širenje mreže. Od jednog odašiljača, kakvo je stanje bilo 2013. godine, danas ih imamo četiri. Pokrivamo vrlo široki prostor. Od grada Mostara gdje se nalazi zaseban odašiljač, preko Metkovića na jugoistoku, Imotske krajine i dalmatinskog zaleđa na jugu, Tomislavgrada i dijela livanjske općine na sjeverozapadu, do Rame i dijela Konjica u sjevernom dijelu Hercegovine s potencijalom od 200.000 slušatelja. Kompletan inženjering proširenja su odradili djelatnici Radio Posušja. U protekloj godini proširili smo svoje usluge nabavkom Led ekrana, visoke kvalitete, koji je smješten na atraktivnoj lokaciji u centru Posušja, te smo time našim partnerima pružili mogućnost i vizualnog oglašavanja“, kazala je Đerek.

Od ove godine, unatoč nastavku rada u vanrednim okolnostima, očekuju nešto bolji prihod od marketinga u odnosu na lani. Prvi pokazatelji tome idu u prilog. Potencijal unapređenja prodaje je uz programske sadržaje i velika pokrivenost pogotovo urbanih područja, što bi trebala biti ulaznica srednjih i većih tvrtki koje plasiraju svoje proizvode na tom području.

Bonitetno pouzdani

Započeli smo i kombiniranu prodaju marketinških paketa Radio+LED Billboard što tvrtkama omogućuje i vizualno oglašavanje na prometnim lokacijama. Slušateljima nudimo raznovrsni informativno-zabavni sadržaj, s tendencijom potpunog minimiziranja suhoparnih protokolarnih informacija. Uz važnost i aktualnost osnovno pravilo kojeg se držimo jeste pravilo blizine određene teme prema slušateljima, obrađene jasno i sažeto. U glazbenom smislu uz krilaticu „nije radio sve što svira“ naglasak je na biranu retro popularnu glazbu u jutarnjim terminima, mainstream pop tijekom ostatka dana uz specijale klupske glazbe u noćnim terminima vikendom. Sve u fonoteci se u tehničkom smislu „dva puta mjeri“ prilikom unosa i obrade, tako da s ponosom možemo istaknuti vrhunski tonski proizvod koji distribuiramo FM-om i internetom“, zaključila je Đerek.

Nedavno je u Sarajevu, na B2B susretima održanim sa bonitetno pouzdanim kompanijama, Radio Posušje dobio certifikat bonitetne pouzdanosti, a tom prilikom predsjednik NO Vedran Majić zahvalio je organizatorima.

Želim se zahvaliti na priznanju koje smo dobili kao bonitetno pouzdana firma, odnosno preduzeće koje posluje pozitivno bez ikakvih finansijskih poteškoća u ovo izuzetno krizno vrijeme. Na tom tragu pozivam sve zainteresirane koji imaju interes oglašavanja na području zapadne Hercegovine, pa i na području Hrvatske, da nam se jave“, poručio je Majić.

Piše: (Minela Pamuk)