Tema u fokusu

BSP Oil – oficijelno gorivo brzorastućih kompanija: Ostvarili rast od 20 posto!


“Sa nama do vrha!” To je krilatica preduzeća BSP Oil i BP Petrić d.o.o. koji idu u korak sa prepoznavanjem trendova, kontinuiranim poboljšanjem vlastitih proizvoda i implementiranjem najmodernijih tehnologija, kao i proširivanjem usluga. Bave se maloprodajom nafte i naftnih derivata, ulja i maziva kao i robe široke potrošnje, a nalaze se na raznim lokacijama širom Bosne i Hercegovine.

Ovu godinu počeli smo sa digitalizacijom naših objekata, gdje smo krenuli u instalaciju savremenih LED totema i oglasnog digitalnog sistema“, kazao je za Poslovne novine Miroslav Marković, direktor BSP Oila.

Najpovoljnija cijena, sa najvišim kvalitetom goriva, nešto je što BSP Oil grupaciju izdvaja od konkurencije.

Kako su za Poslovne novine kazali iz ove grupacije, uvijek nastoje da njihovi kupci dobiju i dodatnu vrijednost kroz akcije i povoljnosti, koje plasiraju preko svojih prodajnih i marketing kanala, što su njihovi kupci već odavno prepoznali.

Zalaganje uposlenika

Naša grupacija egzistira od davne 1993. godine. Firma BSP Oil djeluje u okviru Petrić grupacije od 2015. godine. Razvojni put, kao i većine kompanija je bio trnovit, pun uspjeha i padova, ali smo mnogo naučili iz prethodnih godina, a to iskustvo sada dolazi do izražaja. U okviru grupacije brojimo 19 pumpnih stanica. Neke od naših pumpi su zaista posebne sa premium marketima, kafićima i restoranima. Također, posebno smo ponosni što na nekim pumpama imamo ponudu svježih peciva iz vlastite proizvodnje“, kazao je direktor Marković.

Prethodna godina za ovu firmu bila je, blago rečeno, izazovna, ali i u tim okolnostima ostvarili su rast od 20 posto ukupnog prometa u odnosu prethodnu godinu.

Međutim, pitaju se, kakav bi rezultat postigli da nije bilo pandemije.

Mišljenja sam da praktično ne postoji firma na koju pandemija nije uticala, a isto važi za BSP Oil. Velikim zalaganjem uposlenika, uvođenjem dodatnih pogodnosti, nismo imali značajnih gubitaka, niti je bilo otpuštanja radnika. Naprotiv, mi smo krajem prošle godine angažovali i uposlili nekoliko stručnjaka, za razvoj, prodaju i marketing“, istakao je Marković.

Unapređivanje poslovanja

Iako pandemija i dalje traje, u BSP Oilu ne dopuštaju da ih ona skrene sa “pravog kursa”. Nastoje zadržati postojeće, ali pridobiti i nove kupce.

U fokusu nam je i tehničko unapređivanje poslovanja. U 2021. godini počeli smo sa digitalizacijom naših objekata, gdje smo krenuli u instalaciju savremenih LED totema i oglasnog digitalnog sistema. Sve navedene aktivnosti su jedinstvene i prve na tržištu Bosne i Hercegovine“, kaže Marković.

U planu za naredni period im je nastavak rasta i razvoja firme, a nastoje se proširiti i na područja na kojima nisu prisutni. To samo po sebi, kaže Marković, nosi i dodatna zaposlenja.

Iskoristio bih ovu priliku da spomenem da naše kupce u 2021. očekuju dodatna iznenađenja, vezana za niz pogodnosti koje planiramo. U ovom momentu ne bih o detaljima, samo mogu reći da su inovativna i da još nisu viđena na ovim prostorima“, poručio je.

Minela Pamuk