Novosti

Nomad Foods: Planiramo ulagati u brendove smrznute hrane Ledo


Nomad Foods Ltd. planira razvijati brendove smrznute hrane kompanije Ledo, a ne ih izdvajati, rečeno je iz kompanija koja je prije nekoliko dana dogovorila akviziciju vrijednu 724 miliona dolara koja najvećem evropskom igraču u sektoru smrznute hrane daje uporište na Balkanu.

Bila bi velika greška da se napravi bilo kakva promjena. Planiramo ulaganja u ove brendove i želimo ih dalje razvijati. Vjerujemo da ovi brendovi imaju potencijal da budu brži, veći i bolji”, rekao je izvršni direktor Stefan Descheemaeker.

Nomad je grupaciju kupio od Fortenova Grupe a najveća transakcija na Balkanu ove godine uključuje zagrebačkog proizvođača sladoleda i smrznute hrane Ledo, kao i Frikom u Srbiji i Ledo Čitluk u Bosni i Hercegovini te nekoliko manjih povezanih društava.

Omjer duga i EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) kompanije nakon spajanja porast će na 3,8, ali očekuje se da će pasti na manje od 3 do 2022. godine.

Pandemija nije izbacila Nomad Foods iz toka neprekidnog rasta u posljednje četiri godine, rekao je izvršni direktor.

Osigurali su “dobre aranžmane” s maloprodajnim podružnicama Fortenove, što će mu omogućiti da ostane lider u svojoj kategoriji, prema Descheemaekeru. Konzum i slovenački Mercator, obje kompanije Fortenova, zajedno čine najveći maloprodajni pogon na Balkanu.

Podsjetimo, Nomad Foods je američko-britanska kompanija sa sjedištem u Ujedinjenom kraljevstvu. Oni oni su vodeća kompanija u sektoru smrznute hrane na tržištu Evrope i jedna od najvećih na svijetu. Njihovi brendovi uključuju Birds Eye, Findus and iglo.

(Biznisinfo.ba)