Tema u fokusu

PricewaterhouseCoopers BiH pomaže“zamršenim” poslovnim sistemima da funkcioniraju


Uprkos pandemiji Covid-19, kompanija PricewaterhouseCoopers (PwC) BiH nastavlja sa uspješnim poslovanjem tokom 2020. godine, uz povećan trend rasta i povećanje broja zaposlenih.

PwC posluje u BiH od 2003. godine, te nudi profesionalne usluge u oblasti računovodstva, revizije, poreznog savjetovanja, radnog i poslovnog prava, kako klijentima u privatnom, tako i u javnom sektoru u BiH.

Spoj internacionalnog i lokalnog iskustva, kao i profesionalni odnos prema klijentima, samo su neke od odlika PwC u BiH, članice mreže kompanija koje posluju u 155 zemalja svijeta sa preko 284.000 zaposlenih.

Ova globalna mreža kompanija nastala je od dvije računovodstvene kompanije osnovane u Londonu – Price Waterhouse (1849. godine) i Coopers & Lybrand (1854. godine), a koje su se zvanično spojile 1998. godine u PricewaterhouseCoopers.

Prema riječima Mirze Bihorca, direktora PricewaterhouseCoopers d.o.o. Sarajevo, uprkos izazovima koje je pred njih postavila pandemija koronavirusa, uspješno su poslovali tokom 2020. godine i odgovorili na sve zadatke njihovih klijenata.

PwC u BiH je uspio da tokom 2020. godine održi pozitivan trend rasta prihoda, blago premašujući iznose iz 2019. Ostvarili smo zadovoljavajuće rezultate poslovanja, a da pri tom nismo smanjivali broj zaposlenih. Naprotiv, imali smo i nova zapošljavanja. Svoj doprinos široj zajednici u BiH dali smo i dajemo kroz društveno odgovorno poslovanje, brigu o zaposlenima i podršku humanitarnim incijativama”, kaže Bihorac.

Strategija digitalnog usavršavanja

Kako dalje navodi Bihorac i u ovoj godini nastavit će raditi na razvoju digitalizacije i primjeni savremenih digitalnih rješenja za bh. klijente, ali i primjeni tehnoloških rješenja u internom poslovanju.

Nama je cilj investirati u prioritete, a to su klijenti, kvalitet usluge koju nudimo i zaposleni. Kako bismo unaprijedili kvalitet naših usluga, naš fokus će i dalje biti provođenje strategije digitalnog usavršavanja. Pri tome mislim na usavršavanje radne snage u svrhu izgradnje „digitalne kondicije“ svih naših zaposlenika, opremivši ih širokom bazom znanja iz različitih domena poput: analize podataka, vještačke inteligencije i automatizacije, blockchain-a i design thinking ”, dodaje Bihorac.

Naime, PwC omogućava zaposlenima da postanu dio programa „digitalnih akceleratora“, te na ovaj način imaju priliku usavršiti svoje digitalne vještine, koristeći ih za unapređenje kvaliteta i brzine usluga koje pružaju svojim klijentima.

Zadovoljstvo klijenta je prvi prioritet i osnovna filozofija našeg poslovanja. Sposobni smo odgovoriti na probleme sa kojima se klijenti suočavaju, poslujući u uslovima stalnih izazova i promjena u poslovnom okruženju. Naši timovi predviđaju rizike i ukazuju na probleme, prije nego isti nastanu. Naše usluge se temelje na pravom omjeru preventivnog razmišljanja, pravovremene komunikacije sa klijentom, efikasnosti pri pružanju usluga i dosljednosti u provođenju dogovorenog”, naglasio je Bihorac.

Između ostalog, u prethodnoj godini pružili su tehničku podršku različitim nivoima vlasti u BiH u izradi analize i mape puta za digitalnu transformaciju javnog sektora.

Spoj internacionalnog i lokalnog iskustva

Prema riječima Mubere Brković, direktorice PricewaterhouseCoopers Tax and Advisory d.o.o. Sarajevo, PWC u BiH se može pohvaliti timom, koji je u popunosti posvećen pružanju usluga u javnom sektoru, jer njihova misija jeste izgraditi povjerenje i rješavati važne probleme u društvu.

Osim klijenata u javnom sektoru BiH, kako navodi dalje Brković, njihovi klijenti su kompanije u privatnom sektoru u BiH, ali i međunarodne kompanije koje razmatraju mogućnosti investiranja i uspostave poslovanja u našoj državi.

Saradnja s PwC timovima iz zemalja širom jugoistočne Europe omogućava nam kombinovanje međunarodne ekspertize sa znanjem naših lokalnih stručnjaka, koji dobro poznaju naše trenutno poslovno okruženje. Tako spoj internacionalnog i lokalnog iskustva, kao i profesionalan odnos, naši klijenti prepoznaju kao benefit”, istakla je Brković.

U sve kompleksnijem poslovnom okruženju u BiH, pomažu “zamršenim” poslovnim sistemima da funkcioniraju, prilagođavaju se i razvijaju, kako bi mogli donijeti korist zajednici i društvu, bilo da se radi o tržištima kapitala, poreskim ili ekonomskim sistemima.

Našim klijentima pomažemo da, na bazi važećih zakona i tržišnih uslova, donesu odluke koje će im osigurati poslovni rezultat, a institucijama sistema ukazujemo na određene probleme i neadekvatne zakonske propise u pojedinim segmentima. Sugerišemo im izmjene u pravcu stvaranja boljeg poslovnog okruženja”, objašnjava Brković.

Vrijednosti koje PwC tim njeguje u svom poslovanju, definišu način na koji rade sa svojim klijentima, nastojeći pri tome da daju svoj maksimum.

Naše vrijednosti omogućavaju nam da radimo u skladu sa našom misijom. Povjerenje koje naši klijenti, zajednica i naši ljudi imaju u PwC, te visoki standardi etičkog ponašanja, predstavljaju temelj za sve što radimo. To je način na koji PwC posluje”, rekla je Brković.

Piše: Irena Vasić-Dobrić