JYSK krenuo u najveću globalnu kampanju kojom zapošljava nove rukovoditelje prodavnica

JYSK krenuo u najveću globalnu kampanju kojom zapošljava nove rukovoditelje prodavnica

U februaru 2021. godine JYSK je dostigao cilj od 3.000 prodavnica širom svijeta. Kako bi to proslavio i nastavio ostvarivati put ka novom cilju od 5.000 prodavnica, kreće u dosad najveću kampanju za zapošljavanje.

U BiH trenutno posluje sa 25 prodavnica, a u narednih godinu je u planu otvaranje još 4 nove.

Kampanja će se komunicirati interno i eksterno putem medijskih kanala kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube sa oglasima, video zapisima i kvizom, a sve pod sloganom „Želite li se pridružiti našem timu od 3.000 rukovoditelja/ica prodavnica?“

Rukovoditelji/ce prodavnica su ponosni na to što su učestvovali u kampanji, a na pitanje šta bi poručili novim budućim kolegama/icama, Lejla Polić, rukovoditeljica prodavnice iz Sarajeva je poručila „Donesi predanost, čekaju te mogućnosti! I to je u JYSK-u zaista tako. Trud se prepoznaje i nagrađuje i moj put u JYSK-u je jedan od takvih primjera“.

Ko su najbolji primjeri na koje treba da se ugledate ako razmišljate o promjeni posla ili novoj poziciji? Naravno, oni koje već rade na sličnim poslovima u vama poželjnoj kompaniji i koji su uspješni u svom poslu.

Upravo odgovore na takva pitanja dalo je međunarodno istraživanje sprovedeno krajem 2020. godine među 3.000 rukovoditelja/ica JYSK prodavnica, koje je poslužilo kao podloga za osmišljavanje koncepta kampanje. U BiH je u istraživanju učestvovalo 19 rukovoditelja prodavnica koji već upravljaju svojim timom. Ovo jedinstveno istraživanje pomoglo je JYSK-u da sazna još više o tome koje se osobine i hobiji podudaraju sa osobinama tipičnog rukovoditelja/ice prodavnice u JYSK-u kako bi privukli najbolje kandidate/kinje koji će se pridružiti velikoj JYSK porodici u ostvarivanju novog plana ekspanzije od 5.000 prodavnica.

Rezultati sprovedenog istraživanja naučili su nas nešto novo o rukovoditeljima/cama prodavnica, njihovim hobijima i interesima, te postavili čvrste temelje za kampanju koja će, vjerujem, privući mnogo kvalitetnih kandidata i novih kolega“, izjavila je Jadranka Čulo Petrovčić, rukovoditeljica ljudskih potencijala u JYSK-u Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.