Tema u fokusu

Coly se planira širiti na nova tržišta, a najavljuju i nove proizvode


Iako je protekla godina bila puna izazova i brojnih problema u nabavci proizvoda, Coly Company je 2020. uspio završiti kao još jednu uspješnu poslovnu godinu. Velika potražnja i prodaja njihovih proizvoda pomogla im je u tome.

Pandemija nam je najbolje pokazala kakvo je generalno stanje proizvodnje i privrede u BiH, kada smo zatvaranjem granica bili ograničeni na unutrašnje kapacitete koji nisu mogli zadovoljiti ni dio tadašnje potražnje. Sve to nam je pokazalo koliko ovisimo od uvoza i koliko se ništa nije radilo na zaštiti domaće proizvodnje čiji su kapaciteti određeni trenutnom potražnjom. Negativne strane su te da je došlo do povećanja cijena repromaterijala i ostalih osnovnih sirovina koje se koriste u proizvodnji, ali se borimo da sačuvamo kvalitet, kao i pristupačne cijene za sve naše potrošače“, kazao je za Poslovne novine Safet Kolić, direktor kompanije Coly.

Ove godine, kaže, osjetan je pad standarda kod stanovništva, što ima za posljedicu i smanjenu kupovnu moć. Zbog toga bi, kaže, bili zadovoljni kada bi njihovi poslovni rezultati i u ovoj godini bili na nivou prošlogodišnjih.

Osim što će se truditi da zadrže nivo poslovanja, cilj im je da u narednom periodu održe postojeća radna mjesta, da pruže svojim uposlenicima bolje uslove za rad. S obzirom na povećani interes za Coly proizvodima u zemljama Evropske unije, Kolić očekuje da ne bi trebalo biti problema i da je njihovo poslovanje sigurno i u narednom periodu.

Upravo zobg povećane potražnje, imamo u planu širiti tržište i upošljavati nove radnike, što nam je bio cilj i prošle godine, ali nas pandemija još uvijek u tome ograničava. U narednom periodu imamo u planu plasirati na tržište četiri vrste gotovih supa, te na taj način obogatiti asortiman Coly proizvoda“, istakao je Kolić.

Osim Coly tjestenine, koju u ovoj firmi prave u svim oblicima, u ponudi imaju i slatki program i asortiman jufki. Od slatkog programa izdvajaju kore za torte Španski vjetar, puslice i medenjake, čiji su i lideri u proizvodnji, a nedavno su počeli proizvoditi i čajno pecivo punjeno specijalnom čokoladom pod nazivom ‘Coly legend’, kao i Coly lokum.

Što se tiče jufke, njenu proizvodnju imamo od nekoliko tipova brašna i to integralne, heljdine i bijele domaće jufke za pite i baklave . Moram sa ponosom naglasiti da su svi naši Coly proizvodi rađeni bez konzervanasa, što su prepoznali i sa velikim zadovoljstvom prihvatili kako naši kupci u Bosni i Hercegovini tako i kupci izvan granica naše zemlje“, kaže Kolić.

Na tržištu BiH Coly proizvodi zastupljeni su u svim većim trgovačkim centrima, te u skoro svim manjim objektima, što najbolje govori o pokrivenosti domaćeg tržišta i potražnji za Coly proizvodima. Kada je u pitanju strano tržište, Coly proizvodi izvoze se u Hrvatsku, Crnu Goru i Australiju, a trenutno su u pregovorima da otvore i nova tržišta, iako je pandemija neke od tih aktivnosti ograničila.

Coly Company jedna je od 100 najvećih u BiH, a taj uspjeh, kaže Kolić, postigli su zahvaljujući odnosu koji imaju prema uposlenicima, prema kojima se odnose kao prema članovima porodice.

Cilj nam je osigurati ugodno radno okruženje, jer samo na taj način uposlenici mogu doći do svog izražaja i kreativnosti. Najbolji primjer je činjenica da preko 50 posto uposlenih su uposlenici koji rade po 10 i 15 godina u našoj kompaniji. Pored opštih kriterija, posebni kriteriji nisu striktno određeni, bitna je motivacija, želja za sticanjem novih znanja i spremnost na timski rad. Tajna svakog uspješnog biznisa su predanost u radu, svakodnevna kontrola kvaliteta, odgovorni i zadovoljni uposlenici, a sve to na kraju rezultira dobrim kvalitetom proizvoda i vrhunskom ocjenom po odabiru potrošača“, kazao je Kolić.

Piše: Minela Pamuk