Tema u fokusu

Foto Art je stabilna firma i takva će ostati tokom 2021. i ubuduće


Full-marketing agencija Foto Art d.o.o. Sarajevo, prepoznatljiva po kvalitetu poslovanja i odgovornosti prema klijentima, sve svoje planirane i ugovorene projekte uspješno je realizovala i u 2021. nastavlja intezivan rad na digitalizaciji u svim sferama poslovanja.

Kao “One stop agency”, svojim klijentima isporučuju usluge audiovizualne produkcije, softwerskih rješenja, internet aplikacija, weba i grafičkog dizajna, organizacije promotivnih i marketinških kampanja, organizacije događaja, odnosa s javnošću, kao i konsaltinga.

Prema riječima Gordana Memije, direktora ove firme, permanentno prate poslovanje svojih klijenata i sugeriraju im ideje za još snažniji impakt njihove tržišne ponude.

Svi Foto Art – ovi proizvodi kao brendovi

Naš uspjeh je rezultat profesionalne predusretljivosti i fleksibilne saradnje sa klijentima, sve dok oni ne budu 100% zadovoljni našim proizvodom. Izuzetno smo ponosni na svoje klijente, kako domaće, tako i strane među kojima su: Al Jazeera Balkans, BH Telecom, Vlada Federacije, Zirat Banka, Razvojna, Vakufska i UNDP, EUPM, GIZ, Švicarska Ambasada u BiH i mnoge druge institucije, organizacije i kompanije” istakao je Memija.

Njihovo poslovanje se temelji na mladim i stručnim timovima ljudi, koji kreativno osmišljavaju rješenja svakog zahtjeva klijenta, koristeći se pritom najnovijim softverom i tehnološki najmodernijom opremom.

Svi naši proizvodi, počev od TV spotova, reklama, dokumetarnih filmova, serijala, video podcasta do web aplikacija i stranica su zapravo naši najvažniji brendovi”, naglasio je Memija.

Međutim, najveći dio resursa Foto-Arta u posljednjoj deceniji okrenut je ka audiovizuelnoj produkciji.

Naš kreativni tim zajedno sa novinarsko-snimateljskom ekipom, uz dizajnere, programere, kao i fotografe, koristeći najkvalitetniju opremu za snimanje i montažu, te profesionalni studio od 100 m2 u kome je moguće snimati praktično sve vrste programa, garant su da će naši klijenti i poslovni partneri dobiti najkvalitetnije proizvode na tržištu”, tvrdi Memija.

Digitalizacija – budućnost poslovanja

Ni ovu firmu nisu zaobišle posljedice restriktivnih mjera uvedenih zbog pandemije COVID-19, koje su im direktno ograničavale rad na terenu za produkciju video sadržaja i slično.

Samo jedan od primjera je, da smo u jeku pandemije imali zadatak producirati video spot za pjesmu o Sarajevu, u izvedbi Eldina Huseinbegovića, uz minimalan broj ljudi na terenu, zbog restrikcija. Ipak, uspjeli smo da iznađemo prigodna rješenja za rad, profesionalno završili sve zadatke, ali uspjeli i da sačuvamo sva radna mjesta naših uposlenika, isplatimo redovno lične dohotke i izmirimo sve obaveze prema državi i dobavljačima”, istakao je Memija.

Naravno, vanredne okolnosti uzrokovane pandemijom su zahtjevale prilagođavanje poslovanja Foto Arta novim uslovima u svim segmentima, a prije svega u sferi komunikacija putem online aplikacija, pametnih telefona i web servisa.

Mi smo kompanija koja je još davne 1998. godine među prvima krenula u primjenu novih tehnologija. Tako da smo i prije ove situacije intenzivno radili na digitalizaciji u svim sferama poslovanja i nastavit ćemo tim putem, jer je to svakako budućnost poslovanja”, dodao je Memija.

Za kompaniju je 2020. godina je bila izuzetno produktivna, jer su sve svoje planirane i ugovorene projekte uspješno realizovali i implementirali.

Očekujem da ćemo u 2021. početi raditi u normaliziranim uslovima i u punom kapacitetu. Foto Art je stabilna firma i takva će ostati tokom 2021. godine i ubuduće”, rekao je Memija.

Piše: Irena Vasić Dobrić