Ovnak ostaje posvećen širenju i razvoju vlastite robne marke

Ovnak ostaje posvećen širenju i razvoju vlastite robne marke

Trgovina i distribucija kozmetikom i robom široke potrošnje osnovna su djelatnost firme Ovnak d.o.o. Vitez , koja je vremenom svoje poslovanje širila i na autoindustriju, odnosno zastupanju renomiranih brendova autoindustrije i prema poljoprivrednoj proizvodnji.

Kako je za Poslovne novine kazao Silvijo Vuković, direktor Ovnaka, trgovina im je bila osnovni pokretač razvoja od početka postojanja preduzeća, da bi se kasnije proširili na proizvodnju i nove uslužne djelatnosti. U sklopu grupe, istakao je, danas posluju autokuće Citroen, Peugeot, Renault, Dacia i VW.

Uglavnom poslujemo na domaćem tržištu, uz značajan izvoz proizvoda pod vlastitom markom Ovnak u zemlje regije. U kategorijama modnog nakita, asesoara za kosu i prizvoda za uljepšavanje i stiliziranje, Ovnak je na tržištu Bosne i Hercegovine neprikosnoveni lider, kao i na tržištima tržištima Crne Gore i Kosova, uz značajnu prisutnost u Srbiji i Hrvatskoj. No, dodatni prostor za rad i napredak uvijek postoji, stoga se kontinuirano radi na razvoju i proširenju asortimana”, kazao je Vuković.

Prošla godina i za njih je bila izazovna i teška, ali i puna prilika, kako u smislu interne reorganizacije, tako i u smislu prilagođavanja ponude i marketinškog komuniciranja novim okolnostima na tržištu. Iako su zabilježili pad u prodaji, brza reakcija na promijenjene okolnosti rezultirala je time da se to nije negativno odrazilo na dobit firme.

Ova godina je počela na tragu prošle, ali se već u drugoj polovini godine približavamo izuzetno uspješnoj 2019. godini, tako da očekujemo da i konačan rezultat bude u skladu s time. Naravno, pod uvjetima da ne bude novih izazova u smislu zatvaranja privrede, onemogućavanja rada i dodatnih ograničenja okupljanja, koja su našoj branši najveći inicijator korištenja proizvoda kojima trgujemo”, istakao je Vuković.

Firma se, dodao je, trudi imati jedinstven pristup tržištu i krajnjem potrošaču, kako u smislu proizvoda tako i u smislu odabira kanala komuniciranja sa potrošačima, ali i poruka koje šalju. Inovativnost, kreativnost i proaktivnost njihove su osnovne vrijednosti koje im u konačnici daju i značajnu konkurentsku prednost.

Kontinuirano smo u fazi analiziranja trendova potražnje, te u skladu s time, konstantno tražimo nove brendove za distribuciju ili nove tržišne kanale u kojima možemo poslovati, a nekima od njih okrenuli smo se u 2020. godini, kada su se iskristalizirali novi tržišni trendovi. Primjera radi, čini se da trend povećane brige o zdravlju, ima tendenciju rasta te predstavlja svojevrsnu tržišnu priliku, stoga širenje na kanal ljekarni vidimo kao jednu od strateških opcija. Naša vizija ima snažnu razvojnu komponentu u svim segmentima u kojima poslujemo, a kako se bude ostvarivala vizija, tako će rasti i organizacija i broj zaposlenika”, poručio je Vuković.

 

Strateški fokus kompanije je na razvoju i širenju vlastite robne marke Ovnak, poboljšanju logističkih kompetencija, povećanju i moderniziranju proizvodnje, te stvaranju vodećeg klastera autoindustrije u mikro regiji.

Trenutno imamo velike investicije u segmentu poljoprivredne proizvodnje, u smislu moderniziranja kapaciteta i povećanja proizvodnje, a što dalje otvara vrata za razvoj novih proizvoda i širenje djelatnosti na ugostiteljstvo i turizam”, zaključio je direktor ove firme.

Piše: Minela Pamuk

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.