Tema u fokusu

Radio Stari Grad ulaže 70.000 KM u nabavku nove emisione opreme


Vodeći  nacionalni i komercijalni radijski emiter u Bosni i Hercegovini. Radio Stari Grad Sarajevo u  2021. godini uložit će 70.000 KM u nabavku nove emisione opreme, zahvaljujući ćemu će svojim slušateljima ponuditi stabilniji i kvalitetniji radijski signal.

Jedan  od najstarijih komercijalnih medija u Bosni i Hercegovini, osnovan 25. januara 1993., prošao je težak put  u vrijeme rata od malog lokalnog radija do vodećeg nacionalnog komercijalnog radijskog emitera u BiH.

Danas slovi za  apsolutnog  lidera i najslušaniju stanicu na radijskom tržištu u BiH, te je postao opšte prihvaćen brand  priznat kao nesumnjiva profesionalna vrijednost, poštovan i cijenjen i od publike čiji izbor nisu frekvencije  RSG-a.

Zajedno sa još dva pravna subjekta Netra d.o.o. i radio Mix d.o.o., Radio Stari Grad čini RSG Media, jedinstvenu medijsku grupaciju za produkciju, promociju, prodaju i emitovanje radijskih programa.

Prema riječima direktora Adnana Osmanagića, kadrovsko jačanje i jačanje statusa uposlenika, njihovi su strateški ciljevi i planovi za naredni period.

Investicija od 70.000 KM

Naš prioritet u 2021,  godini predstavlja  ulaganje u emisionu opremu. Planirana investicija iznosi 70 000 KM. Zahvaljujući tome, slušateljima ćemo ponuditi stabilniji i kvalitetniji radijski signal“, istakao je Osmanagić.

RSG oduvijek posluje poštujući zakonske, profesionalne i etičke norme, kako u odnosu prema nadležnim institucijama, tako i u odnosu prema uposlenicima.

Motivisani i kreativni uposlenici, lojalna publika, bogatstvo programskih sadržaja, izgrađena infrastruktura, snažan marketing i izuzetan društveni status, prednosti su na kojima Radio Stari Grad Sarajevo temelji svoje ambiciozne planove“, kaže Osmanagić.

Puna programska i poslovna ekspanzija počinje 2000. godine, kada na prvom konkursu za radijske frekvencije koje je raspisala nadležna agencija za medije, stiču mogućnost za širenje svoje  mreže predajnika i na prostore van Sarajeva.

RSG šest godina zaredom Superbrand

Tadašnja Regulatorna agencija je po osnovu tri kriterija (programski, tehnički i kriteriji finansijske održivosti) ocijenila Radio Stari Grad najboljim u Bosni i Hercegovini. Od te 2000. godine, RSG konstantno raste i jača svoju lidersku poziciju. Ponosni smo na činjenicu da smo jedina radio stanica u BiH koja je šest puta zaredom u periodu od 2008 do 2014. godine dobila prestižni status Superbrand“, naglasio je Osmanagić.

Po osnovu prihoda 2021. uspješnija

Kako navodi dalje Osmanagić, pandemija je imala negativan utjecaj na poslovanje, posebno u njenom početku, kada je blizu 70 posto njihovih klijenata povuklo svoje kampanje. Radilo se uglavnom o velikim oglašivačima.

Odmah smo aktivirali akumulirana sredstva iz dobiti rekordne 2019. godine i tako pokrili troškove poslovanja u tom periodu. Srećom, klijenti su se nakon prvog šoka počeli vraćati i rezultati su bili sve bolji, da bi 2020. godinu završili sa rekordnim novembrom i decembrom. Ipak, pad prihoda u 2020. u odnosu na 2019. iznosio je 15 posto. Taj pad smo djelimično kompenzirali na rashodovnoj strani, tako da možemo reći da je i 2020. bila poslovno uspješna godina, mada nismo imali planirane velike infrastrukturne investicije. Prema trenutnim rezultatima, procjenjujemo da će po osnovu prihoda 2021. godina biti uspješnija od 2020. godine, ali da još nećemo dostići rekordnu pretpandemijsku 2019.“, rekao je  Osmanagić.

RSG je dobitnik  mnogobrojnih nagrada za svoje djelovanje među kojima su: Zlatna povelja mira “Linus Puling” 2005.,  Međunarodna nagrada Internacionalne Lige Humanista, sedam puta Specijalno priznanje za lidersku poziciju u medijskoj industriji u periodu od 2003. do 2009., Superbrand za period od 2008. do 2014. godine, Priznanje “100 najvećih u BiH”- trećeplasirani po prihodu u svojoj djelatnosti u 2020. godini, kao i nagrada direktoru Adnanu Osmanagiću za najmenadžera u BiH.

Piše: Irena Vasić Dobrić